Hyundai se nada da i20 može ispuniti potrebe kupaca nakon smrti Fiesta linije

Više slika

Više slika

Ford se ovoga juna oprašta od svoje četrdeset i sedam godina duge linije Fiesta modela, što predstavlja priliku za osveženi i20 model, za koji se njegovi tvorci nadaju da može ispuniti prazninu nastalu kod obožavalaca ove klase, spremnih da svoj novac potroše na supermini...

Sa tim na umu, ako je neko otpisao novi i20 onda kada je u svojoj trećoj generaciji stigao na tržište 2020. godine, sada se suočava sa deficitom novih, vrhunskih modela u ovoj klasi i brojni koji su ga skinuli sa svoje liste potencijalnih kupovina uskoro će promeniti svoje mišljenje. Stilska poboljšanja ciklusno osveženog i20 modela prilično su suptilna, uglavnom se bazirajući na redizajnirani donji segment branika, nova dnevna svetla u farovima, reflektivni znak u vidu prvog slova kompanije Hyundai na masci hladnjaka i plastične filtere u boji karoserije na prednjoj strani haube.

Obrasci prednje maske su novi, zajedno sa LED štopaljkama i dizajnom šesnaesto ili sedamnaestoinčnim ojačanim točkovima, ispraćenih izborom između osam novih boja. Lucid Lime nijansa koju možete videti na fotografijama u našoj galeriji prilično je vibrantna i kupci mogu dodati slične akcente u putničkoj kabini putem istoimenog paketa, koji donosi nove postave, zelene elemente na finišima vrata i određenim funkcijama na kontrolnoj tabli.

Tehnološka poboljšanja uključuju novi 4,2 inča veliki LCD panelom instrument satova, USB-C punjače, mogućnost bežičnog ažuriranja, sistem detekcije biciklista u okviru Forward Collision-Avoidance Assist paketa i asistencije za održavanje trake. Međutim, većina ove opreme, uključujući i opcioni 10,25 inča veliki digitalni instrument paket i informativno zabavni sistem u istoj veličini, koja je uključena u standardnoj ponudi, ostaje potpuno nepromenjena.

Ono što je takođe ostalo nepromenjeno, jeste postavka pogonskih sklopova, sa prilično jednostavnom, jednom ponudom koja seže od samog lansiranja i zasniva se na jednolitarskom T-GDi benzinskom agregatu koji stvara 99 ili 118 ks. Obe varijante ovog motora mogu biti matirane na sedmostepeni manuelni automatski menjač duplog kvačila ili pametnu šestostepenu manuelnu transmisiju koja se može odvojiti od mašine kada se automobil kreće kako bi uštedela gorivo.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group