Stvarni nivoi punjenja koji poseduju električni modeli Hyundai Group brenda prilikom njihovog povezivanja kod kuće nalaze se u srcu najnovije parnice koja je pokrenuta...
Tužioci tvrde da postoji defekt u priključnom portu što dovodi do pregrevanja kada je vozilo u drugom nivou punjenja, dramatično usporavajući brzinu energetske rekupacije.
Građanska parnica popunjena je u okružnom tužilaštvu SAD i centralnom distriktu Kalifornije, po vlasničkim žalbama i uz dokazne materijale navodnog felera, sa Hyundai Group brendom koji čini sve što je moguće kako bi popravio čitavu situaciju navodeći da su svi podnešeni dokazi nešto na šta vlasnici imaju pravo na kompenzaciju.
Iako Hyundai reklamira Level 2 vreme kućnog punjenja između pet i sedam sati, vlasnici južnokorejskih automobila primetili su značajno manje brzine. Optužba navodi da je ovo rezultat pregrevanja priključka, koji dodatno prolongira punjenje ili ga čini nemogućim.
Hagans Berman Sobol Shapiro LLP kancelarija zastupa grupnu parnicu i izvestila je sud da ui pojedinim slučajevima, priključne glave punjača mogu biti zagrejane i za trideset minuta, što vlasnicima ostavlja veoma malo opsega u svakodnevnoj vožnji.