Kompanija MG vratila se u segment sportskih automobila ove godine zahvaljujući lansiranju Cyberster električnog roudster modela...
Međutim, činjenica da je električan i kreiran u Kini, umesto u svojoj klasičnoj Abingdonskoj fabrici zatvorenoj osamdesete, znači samo da obožavaoci ove marke i dalje mogu samo da se nadaju mašini za putovanje kroz vreme, kako bi se vratili i kupili novi, pravi model marke MG.
Sada oni kupci nešto dubljeg džepa imaju tu priliku, a iako ovaj MG TC iz 1949. godine nije potpuno nekorišćen, on je svakako jedan od brutalno očuvanih primeraka ovog proizvođača, sa svega 1.341 pređenim kilometrom od kada je nov izašao iz fabrike. Ovo je svega 18 kilometara za svaku od 74 godine od kada je ovaj model sa nama, a iako je moguće kupiti restaurirane primerke, oni ipak neće izgledati savršeno kao ovaj potpuno originalni primerak.
Sudeći prema prodavcu na Car & Classic listi, ovaj TC model kreiran je 1949. godine u vreme kada su prodaje kompanije MG skočile u nebesa zahvaljujući velikom interesovanju vojnika koji su završili pakleni rat u Evropi. Međutim, TC klasik koji vidite uputio se na drugi kraj sveta, tačnije u Južnu Afriku, gde ga je u svoju garažu parkirao kolekcionar koji ga je koristio jedino za MG Car Club događaje.
On je ubrzo prodat drugom kolekcionaru, čija je garaža uključivala druge modele kompanije Rolls-Royce, Bentley, Porsche i MGA, kako bi 1998. godine završio na Novom Zelandu gde je bio smešten do danas. Prodavac je u vlasništvu posedovao ovaj model oko sedam godina, ali je shvatio kako je previše dragocen i lep da bi ga koristio, upotrebljavajući svoj MGB GT model tokom tog vremena.