Britanski proizvođač automobila će konstruisati samo šest primeraka posebnog 750S, koji se nudi u Coupe i Spider varijantama…
McLaren slavi svoj uspeh u automobilskom sportu lansiranjem ograničene serije 750S poznate kao Tema 3-7-59, nazvane "najintenzivnijim projektom ikada urađenim od strane McLaren Special Operations."
Ova posebna verzija 750S slavi 'Trostruku krunu' kompanije u automobilizmu sa pobedama na Indy 500, Monako Grand Prixu i 24 sata Le Mana. Samo šest primeraka je namenjeno kupcima, a svaki ima izuzetno složenu boju ručno oslikanu od strane McLaren Special Operations. Automobil su otkrili vozač McLarena F1 Lando Noris, vozač McLaren IndyCar Pato O’Vord i bivši vozač McLarena F1 Derek Bel.
Za izradu svakog od šest automobila potrebno je 1,200 sati samo za njegovu boju i svaki će imati jedinstvene varijacije na Temu 3-7-59 prikazane na ovim fotografijama. Ime se odnosi na broj '3' trkačkog modela M16D kojeg je vozio Džoni Raterford na Indy 500 1974. godine, broj '7' je deo pobedničkog McLarena MP4/2 na Monako Grand Priju 1984. Godine kojim je upravljao Alan Prost, a broj '59' je iz McLarena F1 GTR koji je pobedio na 24 sata Le Mana 1995. godine, a vozili su ga Janik Dalmas, Nasanori Sekija i JJ Lehto.
Na prednjem delu posebnog 750S, dostupnog u obliku Coupe i Spider, vidljiva je crveno-bela tema inspirisana MP4/2 i brojem '7'. Siva boja sa obe strane automobila služi kao omaž F1 GTR-u koji je pobedio na Le Manu, dok je zadnji deo obojen u narandžasto i plavo u skladu sa pobednikom Indy 500. MSO je takođe ugradio niz uskršnjih jaja u boju koja se odnosi na svaki od tri trkačka automobila, uključujući tri QR koda povezana sa online portalom koji detaljno opisuje ovaj model. Postoji čak i elektrohromni MSO logo unutar kočionog svetla montiranog na donjoj strani aerokočnice.