Renault Captur 2024 dobija novi izgled i novu Esprit Alpine opremu

Više slika

Više slika

Praktičniji brat Renault Clio modela dobija ažuriranje sredinom životnog ciklusa kako bi se suprotstavio armiji subkompaktnih SUV automobila...

Renault Captur, subkompaktni SUV brat Clio modela, dobio je ažuriranje sredinom životnog ciklusa, usvajajući najnoviji stilski jezik proizvođača i više tehnologije unutar kabine. Redizajnirani model je bez kože i hroma, u skladu sa posvećenošću Renault brenda za održivosti, dok je dodata vodeća Esprit Alpine oprema vrhu ponude. Linija pogonskih sklopova je uglavnom prenesena, uključujući benzinske, LPG, blage hibride i potpune hibride, ali bez dizela.

Renault Captur 2024 karakteriše redizajnirano lice, slično Scenic E-Tech i većem Rafale modelu. Cilj dizajnera - na čelu sa Žilom Vidalom - bio je da se postigne prestižniji stav za gradski SUV. U tom kontekstu, novi farove standardno dolaze sa full-LED tehnologijom i pridružuju im se streličaste DRL na prepravljenom prednjem braniku. Ostatak karoserije je prilično nepromenjen, iako zadnja svetla sadrže revidiranu LED grafiku. Captur konačno dobija ažurirani Renault amblem, i nudi se sa 14 kombinacija boja i novim dizajnima točkova u rasponu od 17 do 19 inča.

Nova Esprit Alpine oprema zamenjuje prekinutu RS liniju kao novu vodeću ponudu. Vizuelno se razlikuje po Slate Gray umecima branika, sjajnim crnim akcentima i specifičnim alu točkovima od 19 inča. Unutra, karakteriše ga održiva "višeteksturna" tkanina umesto kože, amblemi Alpine i francuske zastave, plavi šavovi, plavo-sivi umetak na kontrolnoj tabli i aluminijumske pedale.

Digitalni kokpit redizajniranog Captur modela unapređen je novom digitalnom instrument tablom od 10,25 inča i nešto većim ekranom od 10,4 inča za OpenR infotejnment. Ovaj poslednji ima ugrađeni Google koji radi na najnovijem softveru Android Automotive 12. Putnici imaju pristup USB-C priključcima za punjenje (dva ili četiri), bežičnom punjaču, ambijentalnom osvetljenju koje se prilagođava dobu dana i opcionalnom audio sistemu Harman Kardon sa devet zvučnika.

Dugačak 4.239 mm, SUV zadržava svoj karakter prilagođen porodicama. Prostrani enterijer ima klizna zadnja sedišta, 24,7 lt prostora za skladištenje unutar kabine i veličinu prtljažnika koja varira između 484-616 lt u konfiguraciji sa pet sedišta.

Redizajnirani Captur zadržava proverene CMF-B osnove. Međutim, inženjeri Renault brenda su prilagodili geometriju suspenzije, karakteristike amortizera i kalibraciju upravljača, s ciljem poboljšanja zadovoljstva u vožnji. Štaviše, najsnažnije verzije su opremljene potpuno novim amortizerima, a Esprit Alpine vozi na lepljivijim Michelin gumama 225/45R19.

Linija pogonskih sistema prenesena je iz prethodno redizajniranog Captur modela. Osnovni turbo 1,0-litarski TCe trocilindrični motor proizvodi 89 ks (66 kW / 90 PS), ili 99 ks (74 kW / 100 PS) u LPG obliku i uparen je sa šestostepenim manuelnim menjačem. Snažniji turbo 1,3-litarski TCe četvorocilindrični sa 48V blagim hibridnim sistemom je dobar za 138 ks (103 kW / 140 PS) kada je uparen sa šestostepenim manuelnim ili 158 ks (118 kW / 160 PS) kada je kombinovan sa EDC automatskim menjačem. Neka tržišta dobijaju i neelektrificirani 1,3-litarski TCe sa 153 ks (114 kW / 155 PS).

Konačno, najefikasnija opcija je E-Tech hibrid koji proizvodi kombinovanih 143 ks (107 kW / 145 PS). Konfiguracija obuhvata atmosferski 1,6-litarski motor, dva elektromotora, bateriju od 1,2 kWh i multi-modni "dog-clutch" automatski menjač koji šalje snagu na prednju osovinu. Prema Renault brendu, više od 41% kupaca Captur modela u Francuskoj bira potpuni hibrid. Čudno, ne pominje se plug-in hibridna derivacija koja je ranije bila dostupna, ali pretpostavljamo da bi mogla biti dodata u ponudu u budućnosti.

Za razliku od robusnog Dacia Duster srodnika koji je dostupan u AWD konfiguraciji, sve verzije redizajniranog Renault Captur modela su FWD. Međutim, pored Multi-Sense režima vožnje (Eco, Sport, Comfort i MySense), Renault je dodao opcionalno Extended Grip podešavanje (Snow / All-Terrain) koje može poboljšati vuču u lakim terenskim situacijama. Takođe je poboljšana i sigurnosna oprema, sa do 28 ADAS sistema, uključujući kontekstno svesni Active Driver Assist i opcionalno Hybrid Predictive Driving.

Renault Captur 2024 biće dostupan na evropskim tržištima od aprila 2024. Kao i njegov prethodnik, SUV će biti proizveden u Renault fabrici u Valjadolidu u Španiji. Cena će biti objavljena u narednim nedeljama. Rivali francuskog modela u prepunom evropskom B-SUV (subkompaktnom) segmentu uključuju Peugeot 2008, Ford Puma, Nissan Juke, VW T-Cross i Skoda Kamiq, koji su takođe nedavno redizajnirani. Da bi se suprotstavio nadolazećim srodnicima Citroen C3 Aircross i Opel Frontera za koje se očekuje da će usvojiti trosednu konfiguraciju, Renault Captur će uskoro biti praćen mehanički povezanim Symbiozom, koji ima duže telo i još prostraniji enterijer. Konačno, na potpuno električnom frontu, Renault radi na R4 krosoveru sličnih dimenzija za koji se takođe očekuje da će debitovati kasnije 2024. godine.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group