Francuski Peugeot predstavlja novo izdanje 208 modela

Više slika

Više slika

Peugeot 208 definitivno ne predstavlja automobil kome je potrebno osveženje, ali to nije sprečilo francuskog proizvođača da prestavi novu verziju popularnog modela...

Poboljšanja se proširuju izvan vizuelnih takođe, pružajući novom modelu potencijal da postane još popularniji od automobila koji na tržištu trenutno menja.

Dizajneri kompanije Peugeot startovali su svoj rad mkenjanjem prednjeg dela modela 208. Kako bi ovo izveli, oni su novom izdanju pružili iste svetlosne jedinice koje su debitovale na 9X8 Hypercar modelu i poseduju duge vertikalne svetlosne kandže koje se protežu do i preko svetlo crnih umetaka na braniku. Sve varijante 208 serije sada će imati ove dodatne elemente, ali će u slučaju GT modela oni biti produženi do punih LED farova koji su takođe redizajnirani.

Sa druge strane, osvežena 208 serija dobila je novu LED svetlosnu traku sa tri crvene kandže izmeštenih osa. Sve verzije 208 modela u standardnoj ponudi stići će sa svetlo crnim retrovizorima, dok se kupci mogu opredeliti između sedam boja karoserije, koje sadrže Agueda Yellow, Selenium Grey, Artense Grey, Perla Black, Banquise White, Elixir Red i Vertigo Blue ponude. GT verzija ovog automobila u ponudu dodaje crne rubove točkova i opcioni crni krov.

Za zaokruživanje vizuelnih poboljšanja zaduženi su šesnaestoinčni i sedamnaestoinčni točkovi, nove oznake napred, na boku i pozadi, zajedno sa redizajniranim enterijerom koji sada poseduje nove materijale kao što su crna alkantara i adamit zeleni šavovi. Enterijerna poboljšanja se ne zaustavljaju ovde, jer se sada u putničkoj kabini nalazi digitalna instrument tabla od deset inča, koja dolazi kao standard u Allure i GT ponudi, dok je desetoinčni ekran informativno zabavnog sistema sada dostupan u čitavom 208 opsegu. Upravljač je takođe restilizovan sa novim Peugeot logom, dok modeli opremljeni šestostepenim manualnim menjačima dobijaju nove šaltheblove.

Peugeot je tkaođe opremio novi 208 sa i-Connect sistemom u standardnoj ponudi, dok je i-Connect Advanced informativno zabavni sistem ponuđen opciono. Oba sistema kontrolišu se preko novog desetoinčnog displeja koji uključuje Apple CarPlay i Android Auto funkcije. Allure i GT modeli takođe stižu sa 3 USB-C punjača, dosta moćnijim bežičnim punjenjem i prednjim i zadnjim parking kamerama visoke definicije.

Zatim, tu su i pogonski sklopovi, sa verovatno najvažnijim 208 od svih njih, koji predstavlja potpuno električnu E-208 verziju i stiže sa baterijskim pakovanjem od 51 kWh i električnom jedinicom od 156 ks. Ova verzija poseduje prelazni opseg od 400 kilometara između dva punjenja i kao standard uključuje 7,4 jednofazni punjač, dok je 11 kW trofazni punjač dostupan kao opcija. Baterijsko pakovanje ovog modela može biti napunjeno od 20 do 80% za manje od 25 minuta na brzom punjaču.

Naravno svi ljudi koji ne žele da voze električni model imaju opciju da se opredele za 208 modele u hibridnoj ili normalnoj varijanti sa unutrašnjim sagorevanjem. Hibridni modeli poseduju 48v sistem uparen sa PureTech benzinskom jedinicom kompanije dobrom za 100 ili 136 ks, dok modeli sa agregatima unutrašnjeg sagorevanja stižu u trocilindričnoj verziji zapremine 1,2 litara, dobroj za 75 ks i 1,2 litara velikoj trocilindričnoj varijanti sa 100 ks. PureTech 75 motor stiže u pratnji petostepenog manualnog menjača, dok je PureTech 100 opremljen sa šestostepenom manualnom transmisijom.

Brojne bezbednosne karakteristike takođe stižu u standardnom formatu širom opsega i uključuju adaptivnu kontrolu krstarenja, automatsko kočenje u slučaju opasnosti, aktivnim upozorenjem na promenu trake, motrenje mrtvog ugla i sistem upozorenja na gubitak vozačeve pažnje. Peugeot još uvek nije naveo cene niti dostupnost svojih novih 208 i E-208, ali to svakako možemo očekivati u nekoliko sledećih nedelja.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group