Dacia Spring EV za 2024. godinu dobija izgled inspirisan Duster modelom i modernizovanu unutrašnjost

Više slika

Više slika

Nažalost, nema promena u električnim motorima i baterijskom paketu ovog pristupačnog EV automobila...

Dacia je predstavila temeljno ažuriranu verziju modela Spring, modernizujući pristupačni gradski EV za široke narodne mase. Dacia Spring za 2024. godinu usvaja najnoviji dizajnerski jezik proizvođača automobila, pozajmljujući stilski izgled popularnog modela Duster, zadržavajući obilno odstojanje od tla i elemente krosovera. Takođe ima redizajniranu unutrašnjost sa više opreme, što ga dovodi na nivo sa novijim konkurentima.

Počevši od eksterijera izgleda, Spring sada izgleda modernije, uglavnom zahvaljujući rešetki inspirisanoj modelom Duster i LED prednjim svetlima, kao i skid ploči u stilu SUV i otvorima za vazduh na braniku. Zadnji deo je takođe dobio avanturistički redizajn, sa crnim detaljima koji povezuju moderne LED farove i velikom dozom plastičnih obloga na braniku.

Profil ovog EV modela dužine 3.701 mm deluje poznato, jer su stakleni delovi i velike ručke na vratima preuzeti iz prethodnog modela. Ipak, dizajneri iz Dacie su doradili blatobrane, pojednostavili površine i dodali traku na C stubu kako bi istakli krosover stav. U istom kontekstu, postoje nove opcije za felne prečnika do 16 inča, kao i revidirana paleta boja sa dodatkom nijansi Brick Red i Safari Beige.

Kada je reč o enterijeru, stari dizajn instrument table koji je izgledao kao da je iz devedesetih je zamenjen modernim dizajnom. Digitalni kokpit modela Spring u ekstremnoj top varijanti sadrži digitalnu instrument tablu od 7 inča i slobodno stojeći infotainment displej od 10 inča, iako će modeli osnovnog nivoa biti ograničeni na držač za pametne telefone. Ventilacioni otvori, centralna konzola, selektor menjača i držač na tabli su redizajnirani i sada više odgovaraju ostatku Dacia porodice.

Kompanija je takođe dodala sistem montiranja pribora YouClip, omogućavajući vlasnicima da prilagode unutrašnjost. Oprema uključuje osnovni paket ADAS sistema u skladu sa regulativama Evropske unije, kao i dugme "Moja bezbednost" za omogućavanje ili onemogućavanje istih. Na kraju, postoji prtljažnik zapremine 35 litara ispod haube, uz blago povećanje od 308 litara dostupnog prostora.

Dacia nije osetila potrebu za unapređenjem osnova modela Spring, navodeći da je prosečno dnevno putovanje postojećih vlasnika dugacko 37 km, brzinom od 37 km/h. To znači da su postojeći električni motori od 44 ks ili 64 ks dovoljni u smislu performansi, uprkos poznato sporim vrednostima ubrzanja. Isti slučaj je i sa baterijskim paketom od 26,8 kWh koji omogućava WLTP domet od preko 220 km, delimično zahvaljujući niskoj masi od 984 kg. Punjenje je iznenađujuće sporo, sa 11 kW naizmenične struje za slabije modele i 30 kW naizmenične struje za jače modele. Novina kod ažuriranog modela je mogućnost bidirekcionog punjenja, što znači da možete koristiti malu bateriju za napajanje električnih uređaja.

Cene za Dacia Spring za 2024. godinu još uvek nisu objavljene, ali kompanija navodi da ostaje "najpristupačniji potpuno električni model na tržištu". Kao i njegov prethodnik, novi Spring će se proizvoditi u Kini.

Glavni konkurenti modela Dacia Spring za 2024. godinu su novi Citroen e-C3, nadolazeći Fiat Panda, kao i budući gradski EV poput Renault Twingo i VW ID.1.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group