2015 Mitsubishi Lancer

Osim manjih promena koje se tiču nivoa opreme, 2015 Mitsubushi Lancer je ostao nepromenjen...


Mitchubishi Lancer je nekada bio lider kada je u pitanju pružanje uzbudljive vožnje, ali je u međuvremenu prevaziđen. CVT menjač u kombinaciji sa bučnim 2.0l motorom je mnogo otupljivao vožnju. Ako odaberete manuelni menjač, stvari su malo bolje, međutim, potrošnja goriva je neuporedivo bolja kod drugih limuzina. Takođe, ako uzmete Lancer Ralliart verziju, stvari će postati mnogo bolje. Ipak, i dalje će automobili kao što su Ford Focus ST, Subaru WRX i Golf GTI biti bolji. 

2015 Mitchubishi Lancer je opremljem četvorocilindričnim 2.0l motorom koji proizvodi 148 ks i 196 Nm obrtnog momenta. Petostepeni manuelni menjač je standardan, dok se CVT naručuje posebno. Ovaj automobil, sa manuelnim menjačem, ubrzava od 0 do 100 km/h za 8.3 sekundi, što je prosečan rezultat u ovom segmentu. Kada je u pitanju potrošnja goriva, očekujte da ćete potrošiti 8.4l na 100 kilometara. 

Što se tiče bezbednosti, 2015 Mitchubishi Lancer dolazi sa vazdušnim jastucima napred, na zavesama i za kolena. Pored toga, u standardnu opremu je uključena kontrola stabilnosti i ABS, dok su diskovi na sva četiri točka dostupni u SE, GT i Ralliart verzijama. Na testu bezdednosti, ovaj automobil je uzeo četiri od pet zvedica, a on je podrazumevao udar sa prednje i bočne strane.

Ovaj automobil ima zanimljive promene na polju eksterija, ali one ostaju u senci njegove unutrašnjosti o kojoj se nije vodilo mnogo računa. Pre svega, nekvalitetni materijali unutar kabine čine da se 2015 Mitchubishi Lancer oseća kao jeftin automobil. Međutim, sedišta za putnike pozadi su veoma dobra i ima dovoljno prostora za njihove noge. Mitchubishijev sistem pomoću kojeg birate vašu destinaciju i omiljenu muziku je odličan, ali ponekad zna da zabaguje.

2.0l motor je dobar za svakodnevnu upotrebu, međutim, pomalo je bučan kada dođe do preticanja. Programiranje CVT menjača samo pogoršava stvari, jer se obrtaji povećaju čim dotaknete pedalu gasa. Ako vam budžet dozvoljava, uzmite 2.4l motor koji ide uz SE i GT pakete. Ne samo da zvuči bolje, već ima i više snage pri manjim obrtajima, pa će i sa CVT menjačem biti tiši na autoputevima.

Modifikovana amortizacija na GT verzijama omogućava udobnu vožnju van puta. Ipak, veći točkovi i gume proizvode mnogo buke, pa ćete morati da se odlučite da li želite bolje upravljanje ili tihu vožnju.

Ralliart verzija predstavlja Lancer model koji ima visoke performanse. Ona, naime, garantuje vozaču mnogo uzbuđenja zahvaljujući velikoj snazi koju proizvodi turbo punjač, oštrom upravljanju i glatkim brzinam iz automatizovanog ručnog menjača.

A. D.    

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group