2015 BMW X5

Na početku 21. veka, BMW X5 je bio najpoželjniji terenac na tržištu...


Od tada, ovaj automobil je prvi izbor za kupce koji žele da njihov terenac više liči na limuzinu, a manje na kamion. Ovaj veliki BMW ima mnogo rivala kada je u pitanju SUV segment. Ako se gleda sa stanovišta porodičnog čoveka, ovaj automobil nije bolji od svojih rivala, kao što su Acura MDX i Infiniti QX60, jer oni nude više prostora u trećem redu sedišta.

2015 BMW X5 dolazi sa tri glavna nivoa opreme: 35i, 35d i 50i, koji u suštini ukazuju to šta se nalazi ispod haube. Pored toga, pogon na sva četiri točka (xDrive) je standardan, mada postoji i opcija pogona na zadnje točkova (sDrive) za 35i model. Standardna oprema za 35i i 35d modele uklljučuje felne od 18 cola, xenon farove, LED svetla za maglu, električne retrovizore, šiber, parking senzore koji se nalaze napred i pozadi...

BMW X5 xDrive ima sličnu opremu, uz koju idu felne od 19 cola, bežično otključavanje, kožne navlake i zadnja kamera. 

Naravno, postoji veliki broj paketa pomoću kojih se može unaprediti X5 model. Možete da birate između tri paketa: Luxury, xLine i M sport, koji uključuju drugačije felne, šeme boja i kožne navlake. Pored toga, M sport uključuje prednja sportska sedišta i pedale iza volana. 

Kada su u pitanju sDrive35i (sa pogonom na zadnje točke) i xDrive35d (sa pogonom na sva četiri točka) modeli, potrebno je istaći da imaju šestocilindrični 3.0l motor sa turbo punjačem koji proizvodi 300 ks i 406 Nm obrtnog momenta. Što se tiče drugih X5 modela, oni dolaze sa osam stepeni automatskim menjačem, dok xDrive verzije imaju i sistem koji im pomaže pri kretanju na uzbrdici.

Svaki BMW X5 dolazi sa kontrolom stabilnosti, ABS-om, vazdušnim jastucima koji se nalaze napred i sa strane, kao i na zavesama. Inače, ovom automobilu je potrebno 37 metara kako bi se u potpunosti zaustavio pri brzini od 100 km/h, što je prosečna distanca u ovom segmentu.

Kao i kod svakog X5 modela, enterijer je elegantan i kvalitentan. Modeli koji imaju kožne presvlake su fenomenalni. Sa pozicije vozača, ispred vas su standardne spravice i centralni displej sa oštrom grafikom. Pored toga, iDrive interfejs radi besprekorno kada je u pitanju podešavanje sistema u X5 modelu. Ipak, iDrive je i dalje malo komplikovaniji u odnosu na rivale, jer vam je potrebno dva - tri klika više kako biste odradili neku operaciju.

2015 BMW X5 je jedan od najboljih terenaca po pitanju upravljanja. Bez obzira na to da li vozite van puta ili na asfaltu, ovaj automobil je fenomenalan. V8 motor sa turbo punjačem je zver, i ubrzavanje ovog automobila nije mnogo daleko od prethodnog X5 M modela. Naš favorit je 35d šestocilindrični model, prvenstveno zbog toga jer je njegov obrtaja odličan za gradsku vožnju, ali i za vožnju na autoputu. Takođe, ima impresivne rezultate i kada je u pitanju potrošnja goriva.

A. D.   

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group