2015 Acura TLX

Jedan automobil koji radi posao za dva...


Ako prestanete da mislite o tome, dizajniranje novog automobila koji treba da zameni stari je veoma težak zadatak. Ne samo da treba da krene, stane i vozi bolje od starog, već je tu i bezbednost, emisija gasova... Takođe, kupci svake godine traže veći enterijer, nove stvari unutar njega, i pored toga novi automobil mora da ima liniju koja će da privuče nove, odnosno stare kupce. Sad zamislite koliko težak zadatak su imali ljudi iz Acure kada su dizajnirala TLX , limuzinu koja treba da zameni TL, ali i TSL model.  Da su stvari tako jednostavne, i vi biste bili automobilski inženjer, zar ne?

2015 Acura TLX spada u limuzine srednjih veličina, odmah između ogromnog RLX i  kompaktnog ILX modela. Ovaj novi automobil je pokušaj da se spoji enterijer iz TL modela sa dobrom vožnjom koju je nudi TSX model.  Zato je međuosovinski razmak na TLX ovog automobila isti kao i na TL modelu. Kabina TLX modela je odlično urađena i prelepo izgleda.  Drvena i metalna izrada je nešto što se prvo primeti kada se uđe unutra, ali isto tako ima i mesta koja su prekrivena jeftinom plastikom. Prednja sedišta su veoma udobna i prekrivena su kožom, tako da dobijate veliku udobnost tokom vožnje. Pozadi imate dosta prostora za glavu i noge, međutim, oni koji su viši od 180 cm će imati problema.

TLX model će pokretati dva motora, Hondin 2.4l i-4 motor sa direktnim ubrizgavanjem koji proizvodi 206 ks i 3.5l V6 motor koji proizvodi  269 ks. Novi osam stepeni menjač sa duplim kvačilom pametno koristi obrtni momenat kada vozite po gradu, a Acura tvrdi da će vam pomoći da brže startujete. TLX V6 po prvi put dobija devet stepeni automatski menjač koji nije samo lakši od starog, već je i brži stepen prenosa. Takođe, Acura tvrdi da će motor i menjač smanjiti potrošnju goriva u odnosu na TL model.

TLX- ov prednji pogon dobija sistem koji se naziva precizni pogon za upravljanje svim točkovima, koji se ponaša na tri različita načina kada su u pitanju zadnji točkovi. Pri manjim brzinama, zadnji točkovi se kreću od suprotno od prednjoh kako bi automobil bio agilniji. Pri većim brzinama, točkovi se kreću u istom smeru kako bi se povećala stabilnost automobila. U praksi, ovaj sistem je nevidljiv za vozača, ali je vožnja zaista dobra. Postoje tri verzije osnovnog modela: prednja vuča, četiri cilindara, prednja vuča, šest cilindara i pogon na sva četiri točka, šest cilindara.

Cena za ovaj automobil će biti od 23 000 do 31 000 eura.

A. D.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group