2014 Renault Twingo

Renault Twingo je lep gradski automobil koji ima pogon na zadnje točkove, i predstavlja alternativu za VW Up! i Skodu Citigo...

 

2014 Renault Twingo je gradski automobil koji je dizajniran da bude mali iznutra a veliki spolja, ali i da se izdvoji iz publike. Za razliku od njegovih rivala kao što što su Volkswagen Up, Hyundai i10 i Peugeot 108, ovaj automobil ima pogon na zadnje točkove. Takođe, taj pogon je omogućio da ovaj Twingo ima više prostora pozadi, ali i da je agilniji pri manjim brzinama. Ovaj automobil deli šasiju sa Smart ForFour, dok će skraćena verzija podupreti model ForTwo. Cena Twinga iznosi 12585 eura, a kupci će moći da biraju između dva benzinska motora. Pored toga, uz doplatu od 560 eura, kupci će moći da podešavaju visinu sedišta i imaće klimu. Sve u svemu, i pored prihvatljive cene, 2014 Renault Twingo je skuplji od modela Peugeot 108 i Hyundai i10. 

Za sada nema automatskog menjača, jer je francuska kompanija odlučila da ovaj automobil opremi samo sa petostepenim manuelnim menjačem. Što se tiče standardne opreme, ovaj automobil ima digitalni radio i sistem koji omogućava vozaču da poveže telefon sa automobilom i da na taj način koristi centralni displej i infojtement sistem. Ovaj mali Twingo sjajno izgleda. Takođe, dobija branike i retrovizore u boji, kao i LED svetla koja se, uglavnom, koriste danju. Kupci mogu ovaj automobil da personalizuju na razne načine, od eksterijera (menjanje boje na prednjom rešetki) do enterijera. Kada smo već kod enterijera, potrebno je istaći da je moderan i stvari unutar njega su lake za korišćenje. Kvalitet je prihvatljiv, međutim, manji je u odnosu na VW Up i Hyundai i10. 

Tehnologija je impresivna. Modeli se mogu poboljšati sa R- Link sistemom koji uključuje ekran od sedam inča, glasovnu komandu, kameru za parkiranje i navigaciju. Takođe, omogućava vozaču da skida mejlove, uđe na Facebook i gleda slike i klipove dok je automobil parkiran. Renault Twingo dolazi sa dva benzinska motora od tri cidilnda: 1.0l koji proizvodi 69 ks i ubrzava od 0 do 100 za 14.5 sekundi i 0.9l sa turbo punjačem koji ima 89 ks i ubrzava od 0 do 100 za 10.8 sekundi. Ako planirate da idete na duža putovanja, motor sa turbo punjačem je bolji izbor. Međutim, ako želite da koristite ovaj automobil samo u lokalu, najbolje rešenje vam je 1.0l motor.

Model sa turbo punjačem je mnogo glasniji, ali je potrošnja goriva nije ništa veća od 1.0l modela, a to znači da očekujete potrošnju od 4l na 100 km. Za razliku od njegovih rivala, sedišta u ovom automobilu su mnogo visočije postavljena, što poboljšava preglednost. Pored toga, nećete imati problema sa ovim automobilom kada je u pitanju manevrisanje ili parkiranje na malom prostoru. Jedini problem u ovom automobilu je oslonac za glavu na prednjem sedištu, jer putnici koji sede pozadi ne mogu da vide u potpunosti da vide put. 

A. D.

 

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group