2014 Lexus LS 600h

Udobna limuzina za duža putovanja...


Mnogi znaju da je Lexus rođak japanske kompanije Toyota. Započeo je svoj život krajem 80- ih godina prošlog veka, u vreme kada su japanski brendovi postajali sve popularniji. Toyota, Nissan, Mazda, Mitshubushi i Subaru su tada povećali svoju prodaju, posebno kada je u pitanju tržište van Japana. 1986. godine, sa rođenjem Acure, japanska industrija je shvatila da tržište pozitivno reaguje kada su u pitanju japanske limuzine. Vođeni uspehom Acure, Toyota i Nissan su lansirali Lexus i Infiniti. Pri kraju godine, Lexus je već imao ima dva modela i prodao preko 16 000 primeraka samo u Americi.

Prvi Lexusov automobil je bio LS 400 model, luksuzna limuzina sa V8 motorom, koji je proizvodio 400 ks, i pogonom na zadnje točkove. Bio je karakterističan po bogatom enterijeru, tišini tokom vožnje, visokim performansama, kvalitetu i pristupačnoj ceni. Međutim, povučeno je 8 000 vozila u prvih dvadeset dana, a japanska kompanija je poslala svoje tehničare da pokupe, poprave i vrate automobile besplatno vlasnicima. Brend je ubrzo dobio reputaciju sa dobrim korisničkim servisom.   

Lexus LS serija ima dva modela: LS 460, početni model, ako možemo tako da ga nazovemo, i LS 600h. Kada je u pitanju LS 460h model, potrebno je istaći da ima 4.6l V8 motor koji proizvodi 382 ks. S druge strane LS 600h ima motor zbog kojeg će se ovaj model najviše prodavati, makar tako mislimo. Naime, ima 5.0l V8 motor koji je uparen sa još dva električna motora. Kada se prvi put pojavio na tržištu, Lexusovi inžinjeri su rekli da će se ovom kombinacijom V8 osećati kao V12 motor. Naravno, retke su situacije u kojima benzinski i električni motor rade zajedno, ali to se itekako odražava na efikasnost automobila. Ukupna snaga koja se dobija kombinacijom benzinskog i električnog motora je 438 ks. 

Važan deo svake limuzine je kvalitet vožnje. Lexus LS 600h je baziran na LS 460L modelu sa velikim međuosovinskim razmakom. Sa njim deli osnovnu strukturu, ali se i u nekim poljima razlikuju, čineći samim tim vožnju preciznijom. Ovaj automobil dolazi sa Torsen pogonom na sva četiri točka i snaga se efikasno prenosi na put. Od 0 do 100 km/h ubrzava za 5.5 sekundi, dok je njegova maksimalna brzina 209 km/h.

Zadržan je stari dizajn, što je potpuno neverovatno. Izgleda moderno, međutim, klasični izgled je LS modela je i dalje vidljiv. Eksterijer ne vrišti o luksuzu, osim prednje rešetke, dok su hromirani delovi svedeni na mimimum. Napred, redizajnirana prednja rešetka govori da je ovo Lexus. Pored toga, tu je i dosledan stil linija koje se protežu od početka do kraja automobila. Kao rezultat toga, ovaj 2014 Lexus LS 600h je duži od ostalih automobila u ovom segmentu. 

Da bi ušli u Lexus LS 600h, potrebno je samo da držite ključeve u džepu, jer ovaj automobil se bežično otključava. Kada uđete unutra, naći ćete mnogo kože, ali to se i očekivalo. Nažalost, ona nije mnogo moderna ako se uporedi sa rivalima iz Nemačke. 2014 Lexus LS 600h ima ekran od 12.3 inča koji ima mogućnost da podeli funkcije na ekranu. Takođe, audio sistem ima 19 dobro postavljenih zvučnika koji proizvode sjajan zvuk.

Izmenjeni prednji deo odvaja Lexus od konkurencije. Unutra, ipak, određene komponente čine da se osećate kao da sedite u Subaruu iz 90- ih godina, što znači da će Lexus morati da poradi na svom enterijeru ukoliko želi da se primakne evropskim rivalima. Mnogi će ga kupiti zbog toga jer je delom hibrid, i biće iznenađeni kada vide koliko je ovaj automobil udoban.

A. D. 

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group