2014 Jeep Renegade

Novi Jeep Renegade je kompaktni crossover koji je dobar za vožnju van puta...


2014 Jeep Renegade je dizajniran kako bi se izdvajao. On se nalazi u crossover grupi koju čine Nissan Juke, Renault Captur i Audi Q3. Kao i Nissan Juke, Renegade ima izgled koji volite i mrzite u isto vreme, ali za razliku od svojih rivala Renegade je sposoban za vožnju van puta. Pored toga, Nissan nudi i Trailhawk verziju za ektremne terene. Ne brinite, jer ako volite ovaj izgled a ne želite da vozite van puta, onda vam je pogon na prednje točkove dovoljan, jer Nissan nudi i tu verziju. Takođe, Nissan nudi 16 različitih pogonskih varijanti, tri različita sistema za vožnju sa pogonom na sva četiri točka, automatski menjač, manuelni menjač, prenosni sistem sa duplim kvačilom i različite varijante motora.   

Unutra, kontrole za klimu i 6.5 inča ekran su preuzeti iz Fiata, ali je to Jeep dobro zamaskirao. Ipak, kabina ovog automobila ima nekoliko mana. Kao prvo, oslonac za glavu nije dovoljno podižen i vozaču je neduobno kada sedi, prvenstveno zbog ramena. Drugo, materijali na kontrolnoj tabli su nekvalitetni, koje kada dodirnete imate osećaj kao da će da se raspadnu. Iako ovaj automobil ima oblik kutije i veliki raspon vrata koja nude veliki prostor napred i nazad, debeli stubovi čine da vidljivost u ovom automobilu bude slaba. Ako se na to doda i loš volan, onda se dolazi do zaključka da ovaj automobil nije za urbana mesta.

Vožnja na otvorenom putu dokazuje da je ovaj automobil mešavina mnogih stvari. Iako je stabilan, osećate veliki strah zbog volana ne daje sigurnost kao, recimo, Mini Countrymen. Vožnja je pristojna, međutim, na dužim relacijama će vam smetati velika buka koju proizvodi vetar. Sa 138 ks (dostupna je vezija od 168 ks) 2014 Jeep Renegade ima dovoljno snage za automobil u svojoj klasi, ali ako želite da vozite van puta, onda je 1.6l benzinski motor pravi izbor. Dobra strana ovog automobila se ogleda kroz odličan šestostepeni manuelni menjač koji je bolji od onog na koji smo nailazili u Fijatovim grupama. Pored toga, i devetostepeni automatski menjač nije loš.

Automobil se dobro lepi za put, ali zbog lošeg volana nemate veliku sigurnost. Sve u svemu nije loš automobil, međutim, za novac kojo dajete sigurno možete bolje. S obzirom na to da je koncetrisan na vožnju van puta, verovatno će više biti popularniji u Sjedinjenim Američkim Državama u odnosu na Evropu, jer evropskim kupcima nije toliko stalo do toga. 

A. D.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group