VOZILI SMO MINI COUNTRYMAN COOPER SD ALL 4

Mini Countryman SD koristi najveći motor ikada ugrađen u jednog Minija...

To je 2,0-litarski turbo-dizel motor uzet direktno iz BMW 118d, sa određenim modifikacijama. Motor poseduje 143 KS i generiše vučnu snagu između 1750 i 2700 o/m. Time se postiže maksimalna brzina od 195 km/h i 0 - 100 za 9,4 sekunde.

Eksterijer

Sa naglašenim sportskim detaljima Mini Countryman SD želeo je da predstavi model urbanog gradskog automobila koji će predstavljati unapređenu verziju svog predhodnika Mini Countryman S. Na prvi pogled, zapazili smo izuzetno dominantne farove, koji u kombinaciji sa šestougaonom crnom maskom čine model posebno upadljivim na putevima. Dizajneri Mini-ja trudili su se da svaki detalj automobila bude jedinstven, pa nas je posebno oduševilo da su retrovizori, koji su elektropodesivi, urađeni u kontransim bojama, a postoji i mogućnosti prilagođavanja boje željama kupca. Njegov visoko pozicioniran branik ide u prilog konstataciji da su u kompaniji želeli da naglase i njegove terenske karakteristike. Zadnja svetla dodatno odaju elegantnu liniju modela u zadnjem delu, koja ga izdvaja u odnosu na konkurente.

Enterijer  

Minijev unutrašnji prostor čini se skučen na prvi pogled, ali postoji mogućnost prilagođavanja ili obaranja sedišta, tako da se značajno dobija na prostoru. Od 450 litara prtljažnog prostora može se dobiti čak i do 1.170 litara. Povišen položaj sedenja omogućava bolji pregled za sve putnike. Opciona verzija ima tri mesta u zadnjem delu. Sedišta dolaze u više varijanti tekstil/koža, veštačka koža kao i samo tekstil. Veliki centralni brzinomer može u sebi da ima opciju navigacije. Kupcima se pruža mogućnost pokretanja vozila bez ključa, putem start/stop dugmeta. Instrumenti enterijera, ventili za vazduh u prednjem delu, kao i prsten na menjaču su detalji urađeni u hromu. Snap-in adapter dostupan je kao posebna stavka koja omogućava integraciju mobilnog sa bluetooth-om u naslon za ruke. Na pragu vrata nalaze se ukrasne lajsne sa ugraviranom, metaliziranom oznakom modela. Poluga ručne kočnice obložena je plastikom, sa centralnim dugmetom za otpuštanje ručne. Kugla menjača je plastificirana, sa hromiranim prstenom i dijagramom 6-stepenog prenosa.

Na putu

Ono što je zaista dobro kod ovog automobila je to što je zadržan taj koncept stare škole - veliki motor, mali automobil. Zahvaljujući tome, Mini Countryman je brz, stabilan i odlično reaguje na zadate komande. Krstarili smo autoputem satima pri čemu je potrošnja goriva ostala u granicama prihvatljivog, oko 4,8 l/100 km. Iako se sa cenom od 32,500 € ne može smatrati pristupačnim, na duži period se ova investicija može isplatiti na osnovu ekonomičnosti koju ovaj Mini poseduje.

Ovaj model nije off-road u smislu pravog terenca, ali je u stanju da izađe na kraj sa blatnjavim terenom ili oštrim, zimskim uslovima (naravno ukoliko naručite Countryman All4 verziju).

U gradu

Mini Countryman SD je tipičan predstavnik gradskog automobila sa kojim nemate problema da se prilagodite gužvi u gradu, kao ni da nađete mesto za parking, iako je Countryman najveći član Mini porodice. Poštujući okruženje u kojem se nalaze, vlasnici kompanije Mini su se trudili da predstave model koji će imati minimum emisije štetnih gasova - CO2 122 g/km.

Tehničke karakteristike

Automatska kontrola stabilnosti i prijanjanja (ASC+T) sprečava proklizavanje prednjih točkova i garantuje idealan start.

Optimalno ponašanje pri kočenju u svakoj situaciji obezbeđuju četiri diska, ABS sistem i standardni CBC sistem za kontrolu kočenja pri skretanju. EBD sistem vodi računa o rasporedu kočione sile između prednje i zadnje osovine. Standardan deo opreme je i sistem dinamičke kontrole stabilnosti (DSC) koji preventivno reaguje u situacijama kada je potrebna dodatna stabilnost preusmeravajući snagu motora i kočeći, ako je to potrebno. Dinamički sistem kontrole proklizavanja (DTC) omogućava vozaču da aktivno koristi svojstva samo-upravljanja MINI-jem. Kontrola elektronske blokade diferencijala (EDLC) prepoznaje kada se točak prilikom skretanja previše uklizava na unutra i primenjuje kočionu silu za optimalno rukovanje na različitim terenima.

Tokom normalnog kočenja, svetla kočnice su upaljena celom svojom površinom - tokom kočenja u hitnim slučajevima, svetla počinju da trepere. Ovo omogućava vozilima iza da razlikuju regularno od nepredvidjenog kočenja. Opremljen je vazdušnim jastucima za vozača i putnike, a tu su i bočni prednji vazdušni jastuci koji dodatno smanjuju rizik od povrede glave, grudnog koša i karlice prilikom bočnog udara.

Cena vozila:

Cena testiranog vozila sa dodatnom opremom je 36.190 €

Sve informacije možete dobiti u Delta Motors d.o.o., Radnička 8 11030 Beograd, ili pozivom na broj: 011 353 99 00

www.mini.rs

 

Performanse

 

MOTOR:

broj cilindara / broj ventila po cilindru

4 / 4

radna zapremina (cm3)

1.995

maksimalna snaga KS (kW)

143 (105)

max. obrtni moment

305 Nm pri 1750-2700 o / min

menjač manuelni

6 brzina

max. brzina (km / h)

195 [193]

ubrzanje od 0-100 km / h (sec.)

9.4 [9.5]

standard emisije izduvnih gasova

EURO 5

 

KAROSERIJA:

broj vrata / sedišta 

5/5

dužina (mm) 

4110

širina (mm) 

1789

visina (mm) 

1561

međuosovinski razmak (mm) 

2595

rastojanje od zemlje (mm) 

149

zapremina rezervoara (l) 

47

 

 

 

 

 

 

POTROŠNJA:

gradska vožnja (l / 100 km)

5.3 [7.7]

na otvorenom putu (l / 100 km)

4.7 [5.1]

kombinovana vožnja (l / 100 km)

4.9 [6.1]

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group