VOZILI SMO MERCEDES A KLASE

Novom A-Klasom Mercedes-Benz započinje novo poglavlje u segmentu kompaktnih vozila: izrazito dinamičan dizajn modela, moćni motori u rasponu od 80 kW (109 KS) do 155 kW (211 KS), izuzetno efikasan, sa emisijom izduvnih gasova od samo 98 g CO2/km. Novi model istovremeno naglašava činjenicu da za Mercedes-Benz bezbednost nije pitanje cene budući da standardna oprema, između ostalog, obuhvata sistem za prevenciju od sudara - COLLISION PREVENTION ASSIST koji se zasniva na radaru.

 

 

Dizajn: najnapredniji u kompaktnoj klasi

Već na prvi pogled dizajn i dinamičnost su očigledne odlike nove A-Klase, i to, zbog načina na koji stoji na putu budući da je čak do 160 milimetara niža od svog prethodnika. Radikalan novi dizajn koji je sa oduševljenjem prihvaćen nakon prvog pojavljivanja “Koncept-a A-Klase” je rigorozno primenjen na serijsku proizvodnju modela. Pojava nove A-Klase je odraz nove Mercedes-Benz strategije dizajna čiji je rezultat klasičan dvovolumenski dizajn osobenog izraza, emotivna spoljašnjost sportskog izgleda i izuzetan osećaj vrhunskog kvaliteta u unutrašnjosti.

Izražene ivice i moćno izvajane površine obeležavaju dizajn spoljašnjosti nove A-Klase. Neprestano poigravanje konkavnih i konveksnih površina stvara karakterističnu igru svetlosti, naročito duž bočnih strana automobila, što doprinosi njegovom jedinstvenom izgledu.

Tipične odlike dugačkog, sportskog prednjeg dela su njegov naglašen V-oblik, odvojena prednja svetla, maska hladnjaka sa Mercedes zvezdom u sredini, dvostruke lamele sa obe strane zvezde, kao i dodatni dovodi za vazduh sa strane. „Silazna linija“ sa bočne strane se lagano utapa u prednji kraj vozila. Dizajn prednjih svetala, zajedno sa konfiguracijom svetlosnih funkcija je ključni element koncepta dizajna. Svetlosni moduli i LED svetla iza staklene maske prednjih svetala su raspoređeni tako da stvaraju „efekat svetlosnog snopa“ dnevnih svetala i pokazivača pravca.

Savršeno uzajamno dejstvo dinamičnog dizajna i odlične aerodinamike je najočigledniji na krovu koji odlikuju glatke površine i moćni zavoji. Silueta otkriva glatke, neprekidne linije koje se završavaju na ravnoj ivici. Krovni usmerivač vazduha zgodno sakriva sve antene i daje dodatnu sportsku notu i strukturu krovu.

Naglasak na zadnji deo vozila se ostvaruje prelamanjem konveksnih i konkavnih površina i ivica. Zadnja svetlosna grupa produžava liniju donje ivice prozora unazad ka zadnjem delu, dok njihova horizontalna orijentacija naglašava moćnu širinu automobila. Svetlosne funkcije omogućavaju optički kablovi i LED moduli. I ovde je vrlo očigledna interakcija između dizajna i aerodinamike: površinski sloj zadnje svetlosne grupe nije samo zanimljiva odlika dizajna, već poboljšava protok vazduha oko vozila zahvaljujući definisanim ivicama za razbijanje vazdušnog protoka u zadnjem delu.

 

Unutrašnjost vozila visokog kvaliteta

U smislu kvaliteta unutrašnjost A-Klase predstavlja veliki korak unapred, kako u pogledu materijala tako i u pogledu doslednosti dizajna. Ostvarili smo oba cilja pomoću specifičnog dizajnerskog izraza i kroz izbor i kombinacije visoko-kvalitetnih materijala. Sve površine intarzije odlikuje galvanizovana završna obrada od „srebrnog hroma“, kojom se dobija originalna metalna površina sa „cool touch“ efektom. Završnoj obradi i detaljima je poklonjena velika pažnja tako da izgledaju kao da su izlivene u jednom komadu.

Instrument tabla ima pet okruglih otvora za ventilaciju sa galvanizovanim prstenovima visokog kvaliteta. Uložak usmerava strujanje vazduha. Podseća na vazduhoplovne turbine i otkriva posvećenost detaljima. I njih odlikuje galvanizovana završna obrada od „srebrnog hroma“. Površina prednjeg dela displeja samostojećeg ekrana je od klavirsko crnog laka zaokružena srebrnim okvirom.

Instrument tabla sadrži dva velika okrugla brojčanika, svaki od njih sa malim okruglim brojčanikom postavljenim unutar njega. Kada nije u pokretu, igla stoji u položaju „6 sati“. Pokazivači brojčanika su bele boje, mada su kod sportskih linija dizajna i opreme, Urban i AMG Sport, crveni. Brojčanici u linijama sportske opreme i sportskim paketima su srebrni sa efektom karirane zastavice. Trokraki upravljač se isporučuje sa 12 tastera i galvanizovanom maskom.

Činjenica da je nova A-Klasa sportski model sa zadnjim vratima i spuštenim cnetrom gravitacije se ogleda u njenim dimenzijamas: 4292 x 1780 x 1433 mm (dužina x širina x visina). Prosto će prigrliti kolovoz. U poređenju sa prethodnim modelom, koji je sledio drugu liniju dizajna, visina je smanjena za 160 milimetara.

A-Klasa je vozilo sa pet sedišta. Na sedištima u zadnjem delu vozila može da se smesti do tri putnika uprkos sportskom izgledu sa dva zasebna sedišta. Zapremina prtljažnika je 341 litar i zasniva se na VDA standardu. Kada preklopite naslon sedišta u zadnjem delu vozila zapremina se povećava na 1157 litara. U svim modelima naslon sedišta u zadnjem delu vozila je moguće zasebno preklopiti u razmeri 60:40. Širina prtljažnika između kućišta točkova iznosi 1050 mm.

 

Ponuda modela

Sa klima uređajem, Audio 5 USB, električnim prozorima, Headlamp
Assist – sistemom dugih svetala i multifunkcionalnim upravljačem sa 12 tastera, A-Klasa je potpuno opremljena i sa osnovnom konfiguracijom. Sa tri linije dizajna "Urban", "Style" i "AMG Sport", tri dizajnerska paketa ("Night", "Exclusive" i "AMG Exclusive") i širokim spektrom dodatne opreme, prilagodite A-Klasi vašem ukusu.

Dostupni dodaci, dobro poznati iz viših klasa vozila podrazumevaju Intelligent Light System, električno podesiva prednja sedišta sa funkcijom memorije ili glavnu tablu obloženu ARTICO veštačkom kožom (deo Exclusive paketa). Sve tri linije dizajna odlikuju sportska sedišta u prednjem delu vozila sa integrisanim naslonima za glavu i kontrastnim prošivima koje je moguće kombinovati sa svim varijantama motora.

Ostali sportski detalji osmišljeni da privuku mlađe generacije su crveni designo sigurnosni pojasevi (dostupni od decembra 2012.) ili srebrna instrument tabla sa crvenim pokazivačima (deo Urban i AMG Sport linija kao i Exclusive i AMG Exclusive paketa).

"Nova A-Klasa je puls nove generacije Mercedes-Benz-a", ističe Dr Joakim Šmidt, član Upravnog odbora Mercedes-Benz Cars odgovoran za prodaju i marketing. "Pružila nam se prilika da dizajniramo potpuno novo vozilo koje postavlja standard u svom segmentu. Uveren sam da će nova A-Klasa značajno doprineti strategiji razvoja Mercedes-Benz 2020."

 

Pogonski sistem

Širok asortiman motora na benzin i dizel gorivo ima odgovor na svaki zahtev i dostiže nove visine u pogledu efikasnosti i ekološke kompatibilnosti: model A 180 CDI je prvi Mercedes-Benz automobile sa emisijom CO2 od samo 98 g po kilometru. Pored toga, A 220 CDI (dostupan od decembra 2012.) već ispunjava Euro 6 standard emisije izduvnih gasova koji stupa na snagu tek 2015. godine. Svi motori nove A-Klase su u standardnoj izvedbi opremljeni ECO start/stop funkcijom. Motori se mogu kombinovati sa novim manuelnim menjačem sa šest stepeni prenosa ili, kao dodatna oprema, sa 7G-DCT automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom - za optimalnu kombinaciju komfora i sportskog duha. Potrošnja goriva je smanjena za 35 procenata u odnosu na prethodne modele, a u stopu je prati značajno povećanje snage: to su osnovne odlike motora nove A-Klase.

 

Motori na dizel gorivo

Novi osnovni motor serije OM 607 razvija 80 kW (109 KS), kolenastom vratilu isporučuje 260 Nm i sa manuelnim menjačem troši 3.8 litara na 100 km, što odgovara emisiji CO2 od 98 g po kilometru. To je poboljšanje od 22 procenata u odnosu na samo 60 kW (82 KS) prethodnika, A 160 CDI, koji je trošio 4.9 litara. Novi vrhunski model na dizel gorivo, A 220 CDI je za približno 25 procenata bolji od svog prethodnika: razvija snagu od 125 kW (170 KS) obrtni moment od 350 Nm i u kombinaciji sa 7G-DCT automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom troši samo 4.3 litre/100 km (približna vrednost). Vrednosti prethodnika - A 200 CDI su iznosile 103 kW (140 KS),
5.7 litara i 149 g CO2/km.

 

 

Motori na benzin

Poređenje između novog i prethodnog A 200 modela pokazuje naša dostignuća u pogledu motora na benzin: sa 115 kW (156 KS) i obrtnim momentum od 250 Nm novi motor isporučuje vrhunske performanse uz potrošnju od samo 5.4 litara/100 km (127g CO2/km – vrednosti za 7G-DCT) što je za 26 procenata manje u odnosu na prethodnika (100 kW, 185 Nm, 7.4 l/100 km, 174 g CO2/km). Čak i vrhunski model sa 7G-DCT koji isporučuje 155 kW (211 KS) uz 350 Nm je efikasniji uz potrošnju od 6.1 litara i emisiju CO2 od 143 g.

Potpuno novi motori i menjači ne predstavljaju jedini, odlučujući faktor za ovako uzornu efikasnost. Zahvaljujući modularnom sistemu u mogućnosti ste da izaberete menjač optimalnog dizajna za svaki motor na dizel gorivo i na benzin. Celokupan paket zaokružuje savršena aerodinamičnost sa koeficijentom od samo 0.27 i brojna unapređenja.

"Na osnovu performansi, visoke efikasnosti i veoma niske emisije izduvnih gasova novi četvorocilindrični Mercedes-Benz zauzima vodeću poziciju. Fascinira glatkom, vrhunskom isporukom snage nudeći kupcima prefinjenost na najvišem nivou," rekao je profesor dr Tomas Veber, Član upravnog odobora Daimler AG, odgovoran za istraživanja i razvoj Mercedes-Benz Cars.

 

Oslanjanje


Rafiniran sportski duh čini maksimalna okretnost u kombinaciji sa osećajem za bezbednost, nenarušena stabilnost uz visok nivo komfora tako karakterističan za Mercedes-Benz. Oslanjanje nove A-Klase ima zadnju osovinu sa četiri spojnice, elektromehaničko upravljanje i ESP® sistem sa "Extended Traction Control" (proširenom kontrolom prijanjanja)(XTC). Tokom razvoja, stručnjaci za oslanjanje su obilato koristili simulacije i simulatore vožnje u Mercedes-ovom razvojnom centru u Sindelfingenu u sklopu takozvanih digitalnih testova vožnje i upravljanja.

A-Klasu krase odlični preduslovi za postizanje dinamične upravljivosti zbog toga što je u poređenju sa prethodnikom centar gravitacije niži za 24 mm, a položaj sedenja je spušten za 174 mm.

Nova odlika - zadnja osovina sa četiri spojnice: apsorbuje silu sa tri uporne i jednom vučnom sponom po točku. To znači da su uzdužna i bočna dinamika praktično nezavisne jedna od druge. Nosači točka i opružna spona su od aluminijuma kako bi se smanjila masa. Cilj je bio da se postigne visoka bočna okretnost uz odličnu stabilnost vozila zahvaljujući manjem uglu proklizavanja na zadnjoj osovini.

Dostupna su tri različita podešavanja šasije i oslanjanja: komforno oslanjanje i, dostupno kao dodatna oprema, sportsko oslanjanje za sportski, ali ne manje komforan način vožnje (u kombinaciji sa paketom Dynamic Handling (dinamično upravljanje) ili sa AMG Sport linijom opreme). Dodatno, model A 250 Sport odlikuje oslanjanje visokih performansi, "engineered by AMG”. Sve to zajedno dovodi do smanjenog otpora kotrljanja i bočnog nagiba točka prilikom pokretanja vozila. Osim toga, smanjena je sklonost vozila ka podupravljanju pri većem bočnom ubrzanju: vozač je dakle u mogućnosti da veoma precizno kontroliše promenu pravca blagim upravljanjem. Prilikom naglog ubrzavanja pri izlasku iz krivine "Extended Traction Control" (XTC) dodatno smanjuje sklonost ka podupravljanju: pomoću pomenute funkcije, ESP® sistem pruža podršku u vidu usmerene stabilnosti generisanjem ugla skretanja na prednjim i zadnjim točkovima sa unutrašnje strane krivine.

 

Bezbednost

U korak sa inovacijama u kompaktnom segmentu opremili smo A-Klasu u standardnoj izvedbi radarskim sistemom za upozoravanje na sudar sa adaptivnim Brake Assist sistemom – kombinacija koja umanjuje opasnost od sudara u zadnji deo vozila. COLLISION PREVENTION ASSIST - sistem prevencije od sudara emituje vizuelna i akustična upozorenja da bi u slučaju gubitka koncentracije upozorio vozača na uočene prepreke, istovremeno priprema Brake Assist za najpreciznije moguće kočenje.

Aktivira se čim vozač snažno pritisne papučicu kočnice.

"Novom A-Klasom, Mercedes-Benz postavlja nove standarde u mnogim disciplinama, pa tako i na polju bezbednosti", naglašava profesor dr Tomas Veber, član Upravnog odnora Daimler AG odgovoran za istraživanje i direktor razvojnog sektora Mercedes-Benz Cars. "Nova A-Klasa postavlja najviši standard bezbednosti sa kojim se do sada nismo susreli u ovoj klasi vozila."

Uvođenje sistema bezbednosti putnika takođe obuhvata niz drugih sistema za pomoć tokom vožnje koji su svojstveni većim modelima, a sada su prilagođeni A-Klasi. Oni obuhvataju:

 

• Sistem adaptivnih dugih svetala [Adaptive Highbeam Assist]
• Sistem za nadgledanje mrtvog ugla [Blind Spot Assist] i Sistem za nadgledanje kolovozne trake [Lane Keeping Assist]
• Sistem za prepoznavanje zamora vozača – ATTENTION ASSIST (standardna oprema)
• Sistem za upozoravanje usled ograničenja brzine [Speed Limit Assist] (prepoznavanje znakova za ograničenje brzine)
• Aktivan sistem navođenja pri parkiranju [Active Parking Assist]
• Brake HOLD funkcija
• Sistem za pomoć pri polasku na uzbrdici – [Hill-Start Assist]
• LINGUATRONIC sistem
• Kamera za vožnju unazad
• DISTRONIC PLUS sistem

 

Premijera u kompaktnoj kasi: PRE-SAFE® sistem

PRE-SAFE® preventivni sistem zaštite putnika je sada po prvi put dostupan u A-Klasi. Predstavlja korak napred u usvajanju pomenute inovacije, premijerno predstavljenih u S-Klasi 2002. godine. Osnovne karakteristike PRE-SAFE® sistema su reverzibilno zatezanje sigurnosnih pojaseva, zatvaranje bočnih prozora i kliznog krova u slučaju kritičnog uzdužnog usporavanja ili ubrzanja i postavljanje potpuno električnog sedišta suvozača sa funkcijom memorije u idealan položaj za maksimalnu delotvornost sistema bezbednosti putnika. PRE-SAFE® se uvek aktivira u slučaju kritičnog uzdužnog i poprečnog ubrzavanja ili usporavanja vozila i takođe može da se aktivira nakon intervenisanja pojedinih sistema za pomoć tokom vožnje.

 

Karoserija

Nova A-Klasa je podvrgnuta rigoroznom programu testova na sudar. Pomenuti testovi ne samo da obuhvataju 30 različitih konfiguracija udara utvrđenih propisima o bezbednosti i međunarodnim odobrenjima, već obuhvataju i devet testova na sudar koje smo namenski razvili, kao što su testiranje krova ili udarac šipkom.

Sposobnost nove A-Klase da zadovolji zahteve koji u velikoj meri prevazilaze zakonske propise prikazali smo putem internog frontalnog testa sudara o Mercedes-Benz limuzinu: uprkos velikoj brzini udara i činjenici da predstavlja manjeg učesnika u nezgodi, A-Klasa svojim putnicima nudi netaknutu putničku kabinu i odlične šanse za preživljavanje.

Područje delovanja sistema bezbednosti putnika ima u vidu upotrebu A-Klase kao porodičnog automobila. Posebnu pažnju smo posvetili zaštiti putnika u zadnjem delu vozila. Zatezači sigurnosnih pojaseva, graničnici sile zatezanja i podešavanje visine sigurnosnog pojasa su deo standardne opreme na spoljašnjim sedištima u zadnjem delu vozila. Bočni vazdušni jastuci za zadnji deo vozila su dostupni kao dodatna oprema. Vozač i suvozač imaju na raspolaganju novi vazdušni jastuk za grudi – predeo stomaka koji prekriva stomak i gornji deo tela. Radi zaštite glave, vazdušne zavese su deo standardne opreme.

 

Sveobuhvatna iPhone® integracija

Integracija iPhone® u vozilo, u kombinaciji sa novim, revolucionarnim dizajnom korisničkog interfejsa omogućava Mercedes-Benz-u da Facebook generaciji obezbedi prirodno stanište na četiri točka u obliku nove A-Klase. Pored Facebook-a, Twitter-a, dodatne olakšice za digitalni način života i nove digitalne sadržaje nudi "Vozački komplet za iPhone®" (očekuje se kao dodatak od septembra, a kao dodatna oprema u prvom kvartalu 2013.) zajedno sa konceptom Daimler aplikacije. Istaknute detalje predstavljaju napredan Garmin softver za navigacioni sistem sa saobraćajnim obaveštenjima u realnom vremenu zasnovanim na internetu, online pretraživanje odredišta i 3D prikaz karte.

Vozački komplet Plus za iPhone® je dostupan već sa Audio 20 CD. Sadrži dvostruki tjuner i mp3 CD plejer, Bluetooth interfejs sa hands-free funkcijom i audio strimingom. Dimenzije displeja u boji su 14.7 cm (dijagonala). Zahvaljujući novoj funkciji "Cover Art", umanjene slike naslovne strane muzičkog albuma koji trenutno preslušavate se prikazuju ukoliko ih sadrži audio datoteka.
Becker® MAP PILOT omogućava 3D navigaciju koju je moguće naknadno ugraditi sa Audio 20 CD radiom. Navigacioni sistem raspolaže funkcijom glasovnog unosa odredišta i intuitivnim korisničkim interfejsom.

Prednost u odnosu na naknadno ugrađene uređaje je integrisano rukovanje putem centralnih komandi i Audio 20 CD displej. Smešten je u pregradi za stvari i ažurira se pomoću internet portala.

Multimedijalni sistem COMAND Online ima pristup internetu posredstvom odgovarajućeg mobilnog telefona, a na raspolaganju su vam različite Mercedes-Benz usluge. Pomenute usluge obuhvataju vremensku prognozu i pretraživanje odredišta posredstvom Google-a, preuzimanje ranije konfigurisane putanje na računaru putem Google Maps. Novu opciju predstavlja aplikacija "News" pomoću koje online možete da saznate najnovije vesti o politici, finansijama i tehnološkim dostignućima. Informacije su veoma pregledne i jednostavne za čitanje kada ste u pokretu.

 

'A' znaci all-inclusive

Sa klima uređajem, Audio 5 USB, električnim prozorima, Headlamp

Assist – sistemom dugih svetala, multifunkcionalnim upravljačem sa 12 tastera i sveobuhvatnim paketom za bezbednost koji obuhvata COLLISION PREVENTION ASSIST - sistem prevencije od sudara, osnovni model A-Klase je već potpuno opremljen. Sa tri linije dizajna "Urban", "Style" i "AMG Sport", tri dizajnerska paketa ("Night", "Exclusive" i "AMG Exclusive") i širokim spektrom dodatne opreme, prilagodite A-Klasu vašem ukusu. Dostupni dodaci, dobro poznati iz viših klasa vozila podrazumevaju Intelligent Light System, električno podesiva prednja sedišta sa funkcijom memorije ili glavnu tablu obloženu ARTICO veštačkom kožom. Ostali sportski detalji osmišljeni da privuku mlađe generacije su crveni designo sigurnosni pojasevi ili srebrna instrument tabla sa efektom “karirane zastavice”.

Sva tri dizajna i linije opreme je moguće kombinovati sa svim varijantama motora. Liniju "Style" odlikuje maska hladnjaka sa dve lamele u boji karoserije i hromiranim detaljima, a hromirana je i bočna lajsna ispod prozora. Moderan izgled je dodatno unapređen točkovima od lakih legura sa 10 kraka od 16 inča (svi modeli osim A 250 BlueEFFICIENCY) ili 17 inča (A 250 BlueEFFICIENCY). U unutrašnjosti se ističu elementi intarzije matrix dizajna kao i prednja sportska sedišta obložena ARTICO veštačkom kožom/Messancy štofom sa kontrastnim prošivima. Kontrastnim prošivim su ukrašeni i oslonci za ruke na centralnoj konzoli i vrata. Ručica menjača je uokvirena srebrnim, hromiranim prstenom. Prsten oko prekidača za svetlo i unakrsno postavljeni, usmerivači na otvorima za ventilaciju na glavnoj tabli su takođe sa završnom hromiranom obradom.

Praktična odlika "Style" linije obuhvata Seat Comfort paket (sa podešavanjem visine sedišta suvozača i podešavanjem nagiba donjeg dela sedišta vozača i suvozača), multifunkcionalnim držačem na centralnoj konzoli i utičnicom od 12 V u zadnjem delu vozila.Osobena odlika "Urban" linije je sportska instrument tabla sa kružnim instrumentima srebrne boje, pozadinom u vidu "karirana zastavica" i crvenim pokazivačima u kompletu sa elementima intarzije sa dizajnom "karirana zastavica".

Utisak dinamičnosti odaju i sportska sedišta obložena ARTICO veštačkom kožom /Larochette štofom. Kontrastnim prošivim su ukrašena sedišta, oslonci za ruke, multifunkcionalni upravljač i ručica menjača obložena nappa kožom. Trokraki upravljač je perforiran u predelu hvata. Deo standardne opreme su Seat Comfort paket, multifunkcionalni držač na centralnoj konzoli, utičnica od 12 V u zadnjem delu vozila, kao i hromiran prsten na prekidaču za svetlo i unakrsno postavljeni usmerivači na otvorima za ventilaciju. Osobena odlika spoljašnjosti je dvostruka izduvna cev sa ovalnim završetkom od poliranog nerđajućeg čelika i maskom hladnjaka sa srebrnim duplim lamelama sa hromiranim elementima. Liniju "Urban" odlikuje i hromirana bočna lajsna ispod prozora i točkovi od lakih legura od 17 inča i 5 duplih paoka.

Treća linija opreme je "AMG Sport", dostupna za sve varijante motora. Kod ove linije crvena boja stupa na scenu: nalazi se na kontrastnim prošivima sportskih sedišta (prersvučena ARTICO veštačkom kožom/DINAMICA mikrofiberom), multifunkcionalnom upravljaču od nappa kože sa zaravnjenim donjim delom i na osloncima za ruke. U tonu je sa sportskom instrument tablom sa kružnim instrumentima srebrne boje, pozadinom u vidu "karirana zastavica", crvenim kazaljkama kao i sa sportskim papučicama od brušenog nerđajućeg čelika sa gumenim nitnama. Elemente intarzije odlikuje hromirana završna obrada, a prednji i zadnji pragovi na vratima su od aluminijuma. Sportske odlike krase i spoljašnjost: u standardnoj izvedbi "AMG Sport" model može da se pohvali dvostrukim izduvnim cevima sa ovalnim završetkom od poliranog nerđajućeg čelika, srebrnom maskom hladnjaka sa hromiranim umecima, AMG točkovima od lakih legura od 18 inča sa više paoka i AMG karoserijom (prednja i zadnja maska branika i bočni pragovi). Oni koji se odluče za "AMG Sport" model dobijaju A-Klasu sa sportskim oslanjanjem, spuštenom karoserijom, Direct-Steer (sistem direktnog upravljanja) i perforiranim prednjim diskovima kočnica.

 

Još dinamičnija: A 250 Sport

Za model A 250 Sport, linija opreme "AMG Sport" je dostupna u standardnoj izvedbi. Vizuelna sklonost ka Konceptu A-KLASE je najočiglednija kod ovog modela, naročito u pogledu nove maske hladnjaka sa dijamantskim dizajnom. A-Klasa Sport ima ekskluzivne AMG točkove od lakih legura od 18 inča sa 5 paoka sa dimenzijama pneumatike 235/40 R 18 na svim točkovima, završnim lakom crne boje visokog sjaja i crvenim čeljustima kočnica. Sve to upućuje na izuzetnu voznu dinamiku modela koji, između ostalog, karakteriše namenska AMG prednja osovina i odgovarajuće podešeno oslanjanje. Posebno konfigurisan motor i menjač vožnju modela A 250 Sport čine posebnim doživljajem koji dodatno naglašava primamljiv zvuk modifikovanog izduvnog sistema.

Crveni detalji na prednjim i zadnjim AMG maskama branika takođe naglašavaju izražajno pozicioniranje novog modela. U kombinaciji sa Intelligent Light System ili bi-ksenonskim svetlima, svetla su uokvirena crvenim prstenovima. Kontrast između crne intarzije i dodatnih detalja u crvenoj boji se nastavlja i u unutrašnjosti: kontrastni dekorativni prošivi na upravljaču i sedištima su iste jarke nijanse kao i sigurnosni pojasevi. Ambijentalno osvetljenje instrumenata i naglašeni prstenovi otvora za ventilaciju su takođe crveni.

 

Dodatni izbor: tri dizajnerska paketa

Dodatnu mogućnost individualizacije pružaju tri dizajnerska paketa, dostupni za sve varijante motora. "Night package" dopunjuje linije opreme Style, Urban, i AMG Sport lines kao i Sport model obiljem različitih dodataka. Iz ponude izdvajamo:

 

• Crna maska hladnjaka visokog sjaja sa hromiranim umecima (osim za model A 250 Sport)
• Crna kućišta spoljnih ogledala (nisu dostupni u kombinaciji sa magno i crnim metalik završnim lakom budući da su u pomenutim kombinacijama u boji karoserije)
• Bočna lajsna crne boje visokog sjaja
• Termoizolaciona zatamnjena stakla od stuba B
• Točkovi od lakih legura od18 inča sa 5 duplih paoka mat crne boje I završnom obradom visokog sjaja (u kombinaciji sa AMG

 

Sport:

AMG točkovi od lakih legura sa 5- duplih paoka)

 

Exclusive paket, u kombinaciji sa jednom od tri linije opreme u potpunosti opravdava svoje ime. Predstavlja visokokvalitetno tumačenje kompaktne klase vozila sa kožnim, sportskim sedištima, glavnom tablom i centralnim panelima vrata obloženim ARTICO veštačkom kožom sa kontrastnim prošivima i elementima intarzije u boji unutrašnjosti. Oprema obuhvata trokraki, kožni upravljač sa 12 tastera i infracrveni prijemnik u vratima vozača (letnje otvaranje/zatvaranje vozila), električno, četvorostruko lumbalno podupiranje na prednjim sedištima i grejanje sedišta.

"AMG Exclusive paket” je dotupan samo u kombinaciji sa "AMG Sport" linijom opreme. Nije ga moguće kombinovati sa Exclusive paketom, a sadrži:

 

• Prednja sportska sedišta sa grejanjem obložena crnom RED CUT kožom sa crvenim prošivima I četvorostruko lumbalno podupiranje
• Glavnu tablu obloženu ARTICO veštačkom kožom sa crvenim (gornji deo) I visoko sjajnim prekidačem za svetlo uokvirenim hromiranim prstenom i otvorima za ventilaciju sa hromiranim prstenovima I unakrsno postavljenim usmerivačima
• Poklopac za pregradu za stvari na centralnoj konzoli
• infracrveni prijemnik u vratima vozača (letnje otvaranje/zatvaranje vozila)


Kamera za vožnju unazad je dostupna kao dodatna oprema počev od Audio 20 CD. Kada uključite stepen prenosa za vožnju unazad kamera se automatski aktivira. Pomaže vozaču prilikom parkiranja pomoću statičnih I dinamičnih linija za navođenje ukazujući na liniju kretanja vozila I udaljenost od prepreka. Aktivna pomoć pri parkiranju nudi još veći komfor (pogledajte poglavlje "Sistemi za pomoć tokom vožnje").

Internet pristup, praktičan LINGUATRONIC sistem glasovnih komandi, dva različita sistema za navigaciju skrojeni tako da odgovaraju vašem budžetu, povezivanje na mobilne audio uređaje, iPhone® integracija i intuitivan koncept rukovanja –A-Klasa nudi informacione i komunikacione sisteme vrhunskog nivoa funkcionalnosti koji su do sada bili rezervisani isključivo za više klase vozila. Za dodatne detalje pogledajte poglavlje "Multimedijalni sistemi".

Deo standardne opreme A-Klase je i THERMATIC manuelni klima uređaj. Baš kao i THERMOTRONIC dvozonski automatski klima uređaj (dodatna oprema) unapređen je u mnogim segmentima. Klima uređaj je sada mnogo tiši i ne vibrira tokom rada budući da je motor ventilatora mehanički izolovan od kućišta pomoću namenskih gumenih elemenata. Osim toga, opremu karakteriše optimizovan dovod vazduha i više ručnih podešavanja ventilatora. Važan razvojni cilj je predstavljalo i efikasno upravljanje pogonskom energijom. Rad kompresora klima uređaja se sada bazira na stvarnim potrebama. Po suvom vremenu i na temperaturama tokom kojih nije potrebno hlađenje, rad kompresora se automatski usporava.

Ostala dodatna oprema obuhvata prednja sedišta sa funkcijom memorije, automatsko zatamnjivanje unutrašnjeg i spoljašnjih ogledala, crvene designo sigurnosne pojaseve (očekuje se da će biti dostupni u četvrtom kvartalu 2012. godine) na sedištu vozača, suvozača i spoljapnjim sedištima u zadnjem delu vozila, električni panoramski klizni krov, dodatno grejanje, sklopiva kuka sa kuglom i Stowage Space paket (Paket za odlaganje). Pomenuti paket se sastoji od pregrade za naočare na komandnoj table iznad ogledala, kutije za odlaganje ispod prednjih sedišta, mreže za odlaganje ispod police, u prostoru za noge suvozača, na naslonu prednjih sedišta, sa leve i desne strane prtljažnika, kao i utičnicu od 12V u prtljažniku.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group