VOZILI SMO INFINITI FX30d

Infiniti FX30d je prvi Infiniti dizel ikad...

Dizajniran je posebno za Evropu, a Evropljane je privukao svojim snažnim, ali i neverovatno štedljivim motorom.

 

 

EKSTERIJER

Dizajneri su uspeli da iskoriste izduženi oblik i male staklene površine kako bi FX više ličio na kupe sa ogromnim točkovima nego na klasičan SUV. „Infiniti FX“ V6 ima talasastu haubu motora i kupe liniju krova, koji sa dizel motorom direktno udara na dva glavna rivala - „Porsche Cayenne Diesel“ i BMW X6 od kojih je, u proseku, jeftiniji za četvrtinu.

Primećujem da je dizajn urađen sa puno mere i ukusa, poput škrga isisnika na prednjim krilima koji uopšte ne izgledaju kič. Ovakav balans napadnog i elegantnog može da napravi samo fabrika sa bogatim nasledstvom i kulturom. 

FX je dugačak oko 4,9 metara i sličan je limuzinama E segmenta, ali je još širi. Kada krenete ovim SUV-om u grad, naoružajte se strpljenjem, jer parkiranje ovog giganta nije ni malo naivno, mada i za to postoji rešenje.

 

ENTERIJER

Veza sa „Nisanom” je gotovo jedva vidljiva u unutrašnjosti automobila, u kojoj je jasno stavljen akcenat na to da se FX iz segmenta 4x4 automobila prebaci u luksuznu premijum klasu.

Prvo što privlači pažnju jeste centralna konzola koja je potpuno originalna.  Treba uzeti u obzir da je malo prostora da se na ovom polju napravi nešto revolucionarno novo. Na sredini se nalazi elipsasti analogni sat i dvozonske komande za automatsko podešavanje klime. Vrhom dominira višefunkcijski kolor ekran od osam inča, osetljiv na dodir, sa navigacionim sistemom, hard-diskom od 30 gigabajta.

Naravno, i ostale komande i materijali su vrhunski. Memorija za sedište vozača, stub upravljača i položaj retrovizora, ručno bojeno javorovo drvo, I-key sa pametnim pristupom…

Kod ovakvih automobilila, više ne možete da gledate samo da li je plastika mekana i dobro uklopljena, već morate da obratite pažnju na svaku sitnicu, detalje, dizajn, boje i osvetljenje. Kod Infinitija je sve na nivou, ili bolje, jedan od najboljih ponuda u klasi, što opet zavisi od ličnih afiniteta.

 

U GRADU

Voziti ovog giganta po gradu uopšte ne predstavlja poteškoću. Uprkos svojim gabaritima, lako je upravljiv i vrlo lako se prilagodjava gradskoj gužvi i izbegava istu ukoliko vam je to potrebno, a u odnosu na ostale automobile izgledate kao neko kome bi morali da se sklone sa puta.

Ono što je negativno je parkiranje u urbanoj sredini, upravo zbog tih gabarita, medjutim i za to imate keca u rukavu, a to je kamera na zadnjem delu automobila. Uz senzore napred i pozadi, jednostavno nećete imati izgovor ako ga ogrebete prilikom manevrisanja. 

 

NA OTVORENOM PUTU

Adaptivni tempomat znatno olakšava vožnju na daljim relacijama. Sve što treba da uradite je da podesite brzinu kojom želite da vozite i opustite se. Ako naiđete na sporiju kolonu, FX će usporiti i pratiti auto ispred, i to na rastojanju koje mu vi zadate. On po potrebi čak i snažno koči, tako da vas saobraćaj neće iznenaditi. Kada se situacija ispred vas raščisti, auto će ponovo ubrzati do zadate brzine.

Sa svim ovim karakteristikama koje krase ovaj model, dugačke relacije vam nikada više neće predstavljati problem i uživaćete u njima.

 

TEHNIČKI PODACI

Motor je vrlo uglađen i snažan i odlično se uklapa u ceo koncept prestižnog SUV-a. On razvija maksimalnu snagu od 238 KS pri opuštenih 3750 o/min i maksimalni obrtni moment od 550 Nm pri 1750 o/min. 

Dve tone težak automobil, ima maksimalnu brzinu od 230 km/h, a iz mirovanja do 100 km/h treba mu 8,3 sekunde. 

Pored dobrih performansi, ovaj motor krasi i ekonomičnost. Test smo završili prosekom od 12,3 litara.

Po gradu troši oko četrnaest litara, a na otvorenom od 7,5 litara, pa sve do dvanaest litara, u zavisnosti od stila vožnje. 

Cena ovog modela sa bogatom opremom je 66.700 eura

Cena testiranog modela : 69.700 eura

 

Sve informacije možete dobiti u Infiniti Centru Beograd, Milutina Milankovića 11, ili pozivom na broj: 011 20 90 680

www.infiniti.co.rs

 

KARAKTERISTIKE

DIMENZIJE

  • Dužina 4.865 mm
  • Širina 1.925 mm
  • Visina 1.680 mm
  • Međuos. razmak 2.885 mm
  • Prtljažnik 410 litara
  • Rezervoar 90 litara

MOTOR

  • Zapremina 2.993 kubika
  • Snaga 238 KS
  • Obrtni momenat 550 Nm

PERFORMANSE

  • Ubrzanje 8,3 sekundi
  • Maks. brzina 230 km/h
  • Potrošnja 11 litara

 

Autor: B.Đ.

 

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group