Nemački proizvođač automobila je lansirao sedmu generaciju svog legendarnog Golf-a. Auto Exclusive je za vas testirao najnoviji model 1.2 TSI Trendline BlueMotion od 63kW (85ks) ...
Kada je sam Golf u pitanju, nije potrebno mnogo uvodnih reči, jer je on već odavno poznat na našim prostorima, tako da ćemo odmah preći na ocenu nove 'sedmice'.
EKSTERIJER Golfa 7
Zapažamo da novi model ima nesto oštrije linije, naročito kada je u pitanju prednji deo automobila – farovi, hauba i krila, dok je na zadnjem delu to uočljivo na braniku i stop svetllima. Takođe, novitet su bi-ksenonska svetla, koja su sada deo standardne opreme. Golf 7 je veći od svog predhodnika: duži je za 56 mm (ukupna dužina 4,255 metara), širi je za 13 mm (ukupna širina 1,799 metara) i niži za 28 mm (ukupna visina 1,452 metara). Prednji deo podseća na novog Pola i daje automobilu stabilan izgled. Uzgred, treba istaći da je međuosovinsko rastojanje povećano i iznosi 2,637 metara.
ENTERIJER Golfa 7
Kada je unutrašnjost automobila u pitanju, primećujemo mnogo veću prostranost, naročito kada je u pitanju zadnja klupa. Volkswagen je učinio korak napred kada je u pitanju dizajn i kvalitet materijala. Kontrolna tabla je elegantna, sa TouchScreen ekranom od 5 inča. Kapacitet prtljažnika je povećan za 30l u odnosu na predhodnu verziju i iznosi 380l, a težina vozila je smanjena za približno 100 kg.
OPREMA Golfa 7
Volkswagen je brinuo i o bezbednosti svojih putnika, pa je novi Golf opremljen sistemom automatskog kočenja pri sudaru, koji sprečava naknadne udare nakon prvog. Takođe, na raspolaganju su i elektro-podesivi retrovizori, elektronski imobilizator, bord kompjuter, sistem detekcije zamora, automatski klima-uređaj, podizači stakala, električna parkirna kočnica, daljinsko zaključavanje, tempomat, ’Dynamic Light Assist’, tj. dinamička kontrola glavnog svetlosnog snopa, kao i ‘Lane Assist’, tj. asistencija za ostajanje u istoj traci, indikator probušenih guma i još mnogo toga.
Prilikom vožnje potrošnja nije puno odskakala od performansi proizvođača, oko 7 l/100 km.
Kada na kraju uporedimo sve ovo što smo naveli – kvalitet, opremu, lakoću vožnje i jednostavno upravljanje, malu potrošnju i komfor i na drugoj strani cenu ovog automobila, možemo da zaključimo da su koristi daleko veće od troškova, imajući u vidu da je cena ovog modela 15.500 evra. Medjutim, ni tu nije kraj iznenađenjima, jer je novi Golf trenutno na akcijskoj ceni od 14.400 evra. Još ste tu? Šta čekate?
Sve informacije: Porsche Beograd Sever, 11210 Beograd, Zrenjaninski put 11, Telefon: +381 11 2075 600
E-mail: office@porsche-sever.rs
KARAKTERISTIKE Golfa 7
Motor, menjač, elektrika |
|
Konstrukcija motora |
4-cilindarski Oto motor |
Radna zapremina, litara/cm³ |
1,2 / 1197 |
Maks. snaga, kW (KS) pri 1/min |
63 (85) / 4300 - 5300 |
Maks. obrtni moment, Nm pri 1/min |
160/ 1400 - 3500 |
Kategorija emisije izduvnih gasova |
Euro 5 |
Menjač |
5-stepeni manuelni |
Masa, kg |
|
Masa praznog vozila 1) |
1205 |
Dozvoljena ukupna masa |
1720 |
Nosivost |
590 |
Dozv. maks. vučno opterećenje |
600 |
Maksimalna brzina, km/h |
|
sa 5-stepeni manuelni |
179 |
Ubrzanje od 0-80 / 0-100 km/h, s |
|
sa 5-stepeni manuelni |
7,6/ 11,9/ 12,5 (4 st.);18,0 (5 st.) |
Potrošnja goriva, l/100 km i emisija CO2, g/km 3) |
|
Vrsta goriva |
Super, bezolovni, najmanje 95 ROZ |
u gradu |
5.9 |
na otvorenom |
4.2 |
kombinovano |
4.9 |
Emisija CO2 kombinovano |
113 |
Dimenzije |
|
Spolja |
|
Dužina, mm |
4255 |
Širina, mm |
1790/ 1799 (4 vrata) |
Visina, mm 1) |
1452/ 1476 (sa antenom za navigaciju) |
Međuosovinsko rastojanje, mm |
2637 |
Razmak točkova napred / nazad, mm |
1549/ 1520 |
Zapremina rezervoara, l |
ca. 50 |
Unutra |
|
Prtljažnik |
|
Zapremina prtljažnog prostora, l 4) |
380 - 1270 |
Napomene 1) Masa praznog vozila sa 90 % punim rezervoarom bez vozača (75 kg). U zavisnosti od opreme dobija se individualna masa praznog vozila, čime se moguća nosivost smanjuje u odgovarajućoj meri. 2) Sa povećanjem nadmorske visine neizbežno se smanjuje snaga motora. Od 1.000 m pa naviše i svakih sledećih 1.000 m potrebno je za 10 % smanjiti vučno opterećenje (dozv. opterećenje prikolice + dozv. ukupna masa vučnog vozila). 3) Vrednosti potrošnje goriva i emisije izduvnih gasova utvrđene su na osnovu važeće verzije odredbe EZ 80/1268/EWG i uzimaju u obzir stvarnu masu vozila. Dodatna oprema može da utiče na svrstavanje u klasu vozila sa većom masom što može da utiče na svrstavanje u klasu sa većom potrošnjom. U zavisnosti od načina vožnje, uslova na putu i u saobraćaju, uticaja okoline i stanja vozila u praksi su moguće vrednosti potrošnje koje odstupaju od vrednosti utvrđene ovom normom. 4) Merenja prema ISO 3832 sa kvadrima dimenzija 200x100x50 mm. |