VOZILI SMO AUDI A3

Posle skoro decenije čekanja, predstavljena je nova generacija modela A3 2.0 TDI, kompanije Audi. Sa još efikasnijim i štedljivijim motorom, A3 predstavlja jedan od najboljih modela kompanije ikad…


Nakon zvaničnog predstavljanja, naša redakcija  imala je  priliku da se uveri u kvalitet modela nemačkog proizvođača. Čekanje se itekako isplatilo, kako smo se i sami uverili. Inovativni dizajn i kvalitet je odlika svih modela kompanije Audi, ali ovaj put su nemci prevazišli sebe. Svoj optimizam, menadžeri kompanije zasnivaju na dokazanom kvalitetu prethodne serije, kao i poboljšanim performansama novog A3 modela.

 

Eksterijer

Dizajn, znatno veća aerodinamičnost i savršena linija su ono što odmah upada u oči. Dinamika u vožnji ostaviće pozitivan utisak na svakog pravog ljubitelja automobila. Vitak bočni deo vozila definiše markantna linija koja se pruža duž ivice stakla. Savršene površine pune naboja, gde se susreću svetlost i linije, daju modelu A3 kompaktan i atletski izgled. Sa dužinom od 4237 mm, širinom 1777 mm i visinom od 1421 mm, model je neznatno veći od svog prethodnika, ali znatno komforniji. Ovo je prvi model koji može da se pohvali modularnom platformom MQB, čija je glavna karakteristika znatno manja masa i veće performanse. Platforma podrazumeva kombinaciju visokootpornog čelika i aluminijuma pri konstruisanju automobila. Treba istaći da kontura krova, koja je u obliku kupea naglašava njegov sportski duh, dok mu snažan zadnji kraj uz svu lakoću koju model poseduje, daje samouverenu pojavu. Šestougaona „singleframe“ maska hladnjaka, uski farovi, uz opcione Xenon plus farove sa LED dnevnim svetlima, daju Audi-u prepoznatljivi i moderan izgled. Spoljni retrovizori su kao kod svih sportskih automobila postavljeni na okvir vrata i idealno se uklapaju u njegovu liniju.


Enterijer

Prave razlike u odnosu na prethodnika nastaju pre svega u unutrašnjosti modela. Odmah se primećuju promene kod vozačevog sedišta, koje je sad znatno niže, dok su papučice kvačila i kočnice bliže jedna drugoj. Bolja preglednost i veća komfornost su glavne prednosti modela u odnosu na svog prethodnika. Sa sportskim sedištima, udobnost pri vožnji je zagarantovana. Sam dizajn je tipičan za nemačke proizvođače. Primećujemo da klasičnu ručnu kočnicu zamenjuje elektromagnetna, koja se aktivira na dugme. Četvorokraki volan ističe prefinjenost i elegantnost, podsećajući da nije reč o klasičnom sportskom automobilu. Pohvale idu najviše na račun komfornosti, naročito kada je u pitanju zadnje sedište koje pruža sasvim dovoljno prostora za udobnu vožnju. Glavnu novinu predstavlja informacioni sistem za vozača - Audi Connect. Takođe, uvećano kružno dugme pruža širok spektar opcija. LED displej, dijagonale 7 inča, omogućava sliku visokog kvaliteta u 3D formatu.


Oprema

Kvalitetna oprema i visoke performanse krase A3 2.0 TDI. Nemački proizvođač potrudio se da potrebe putnika stavi na prvo mesto. U okviru standardne opreme izdvajaju se krovni spojler, daljinska kontrola centralne brave, sedišta sa manuelnim podešavanjem visine... Dodatna oprema opciono je dostupna po želji kupca i između ostalog uključuje kožni volan, indikator probušene gume, parking senzore, automatski klima uređaj... Takođe, kao deo dodatne opreme moramo izdvojiti tzv. „Aluminijum look“ koji daje modelu posebnu draž i uključuje aluminijumske detalje na ventilacionim otvorima, pregredama za rukavice i prekidačima za parking kočnicu.


Vožnja

Zanimljiv je podatak da skoro svako drugo Audi vozilo koje se prodaje je sa dizel motorom, što govori u prilog kakva se kretanja očekuju u budućnosti. Nemački proizvođač prvi je prilagodio svoju ponudu tržištu, svojevremeno uvodeći 2.5 litarski TDI motor. Danas, njihovi motori su još efikasniji i štedljiviji i staju rame uz rame sa vodećim konkurentima. Model A3 opremljen je 2.0 litarskim TDI motorom sa 150 KS ili 110 kW, koji pleni svojom snagom i efikasnošću. Savršen odnos snage motora, komfora u vožnji i zvuka motora čini automobil gotovo neprimetnim na ulicama. Svoj maksimalni obrtni momenat od 320Nm postiže pri 1750 obrtaja u minuti. Do 100 km/h dolazi za samo 8,6 sekundi. Prenos brzine ostvaruje se preko manuelnog menjača. Kataloška prosečna potrošnja automobila iznosi 4,1 l/100 km, što je znatno niže u odnosu na konkurente, dok je na našem testu, pri malo oštrijoj voznji trošio nešto više od 5 litara. Za kraj važno je istaći da motor TDI ispunjava EU5 normu o izduvnim gasovima, jer njegova emisija iznosi 106 g CO2/km.

 

Cena osnovnog modela iznosi : 25.150,00 EUR

 

Cena testiranog vozila sa carinom i porezom: 32.583,92 EUR

 

Za sve dodatne informacije: Porsche SCG d.o.o., Zrenjaninski put 11 , 11210 Beograd , Tel. 011 3042 400, Fax: 011 3042 419, www.audi.rs


Motor

Broj cilindara: 4

Radna zapremina (cm3) : 1968

Maksimalna snaga KS (kW) : 150 (110)

Max. obrtni moment: 320 Nm  pri  1750-3000 o / min

Menjač manuelni: 6 brzina

Vrsta pogona: prednji pogon

Maksimalna brzina (km/h): 216

Ubrzanje od 0-100 km/h (sec.) 8.6

Standard emisije izduvnih gasova: EURO 5


Masa/zapremina

Masa praznog vozila (kg): 1355

Dozvoljena ukupna masa (kg): 1840

Zapremina prtljažnika (l): 365

Zapremina rezervoara (l): 50


Potrošnja

Potrošnja goriva u gradu (l) : 4,9

Potrošnja goriva na otvorenom (l) : 3,6

Prosečna potrošnja goriva (l) : 4,1

Emisija CO2 (g/km) : 106

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group