“MINI” avantura kroz tirolske Alpe

Nedavno smo imali jedinstvenu priliku da provozamo novog Mini Countryman-a po izvanrednim putevima neverovatnih krajolika Južnog Tirola…

Avantura počinje u Minhenu, gde nas dočekuje novi Mini Countryman JCW. Osvaja nas na prvi pogled !

Iako mu je ime MINI, novi Countryman zapravo izgleda vrlo robusno, pa čak deluje i kao manje SUV vozilo. Ono što izdvaja ovaj model od klasičnog modela Countryman je oznaka JCW (John Cooper Works), što znači da ima JCW motor, ogibljenja, kočnice…  nešto poput M serije kod BMW-a . Ispod haube se nalazi 2.0 litarski motor koji razvija 231 konjsku snagu, što znači da brzinu od 0 do 100 km/h postiže za munjevitih 6.5 sekundi. Iako postoje vozila koja ovu brzinu postižu za mnogo kraće vreme, morate imati na umu da se ovde radi o multifunkcionalnom vozilu koje je namenjeno svim tipovima vozača, a ne samo onima koji se opredeljuju za brzu i agresivnu vožnju.

Countryman JCW se može pohvaliti i 4x4 pogonom, tako da se odlično snalazi i van asfaltiranih puteva. To je jedan od razloga što mnogi misle da je ovo SUV vozilo.

Želeli smo da proverimo udobnost ovog vozila, kao i njegovo upravljanje. Početna stanica nam je bila u Minhenu, odakle smo se uputili ka Južnom Tirolu, gde smo uživali u predivnim pejzažima i još neverovantijim putevima koji su nam omogućili da zaista „osetimo“ ovaj automobil.

Tokom duge i vrlo zabavne vožnje, uživali smo u svakom minutu provedenom u ovom Miniju.

Eksterijer:

Izgled ovog vozila je prva stvar koja nam je privukla pažnju, zato i polazimo od analize spoljašnjeg dizajna. Kao što smo prethodno spomenuli, Countryman JCW izgleda vrlo robusno i agresivno, a za to su najodgovorniji redizajnirani i unaprađeni prednji i zadnji branici koji čine da podseća na SUV vozilo. Difuzori i usisnici za vazduh daju sportsku notu i nagoveštavaju da ovaj automobil ipak ispod svoje haube krije veliki broj konjskih snaga koje jedva čekaju da se oslobode. Prisutna je dvobojna farba, kao i kod starih modela. Osnovna crvena boja sa crnim detaljima dodatno naglašava sportski duh ovog automobila. Točkovi su veoma upadljivi i dolaze sa standardnim felnama od 18 inča, ali ovaj model možete naručiti i sa većim felnama od 19 inča, koje će dodatno naglasiti njegov izgled. Prednja maska je vrlo atraktivna, a najveću pažnju privlače moderni LED farovi koji poseduju fenomenalna dnevna svetla.

Enterijer:

Enterijer je takođe redizajniran. Novi Countryman sadrži sportska JCW sedišta koja vas drže na mestu, čak i kada naglo ulazite u krivine. LCD displej sa navigacijom nalazi se u centralnom delu, kao klasični okrugli kilometar sat koji su posedovali i stari Mini modeli. Displej je jednostavan za korišćenje, a poseduje i sjajnu navigaciju koja nam je bila od velike pomoći. Vrhunski Harman Kardon muzički sistem će pospešiti uživanje u vašoj omiljenoj muzici, a ako se odlučite da je utišate, sigurno ćete uživati u zvuku JCW koji proizvode specijalni izduvi od 230 ks. Volan je savršene veličine i odlično “leži u ruci”, a zbog njegovih sportskih detalja, u nekim momentima ćete se osećati kao da vozite pravi sportski automobil. Ostali delovi enterijera su pažljivo kreirani od izdržljivih i kvalitetnih materijala, koji nam poručuju da je ovo automobil koji zaista vredi.

Kao i u svakom vozilu iz porodice MINI, enterijer je potpuno prilagodljiv korisniku, ali ga svakako možete urediti po svojoj želji. Možete birati boje i materijale, kako biste napravili svoje Mini unikatno vozilo.

Vožnja:

Sada dolazimo do najzanimljivijeg dela. Iako je u pitanju Mini, mi smo se osećali veoma komforno. Enterijer ovog modela karakteriše prostranost, sa dovoljno mesta i za vozača i suvozača. Što se tiče zadnje klupe, postoje delimična ograničenja, ali dovoljna za osobe prosečne visine, tako da će se 4 osobe sa lakoćom voziti u ovom vozilu.

Automobil zbog svoje visine vam pruža bolju preglednost puta, ali ono što nas je najviše oduševilo jeste ubrzanje ovog automobila koji zaista može da „povuče“ . Maksimalna brzina ovog vozila je 240 km/h, što je i više nego dovoljno. Nažalost, nismo uspeli da razvijemo toliku brzinu po uskim putevima Južnog Tirola, ali smo na raspolaganju imali fenomenalne krivine koje su nam najbolje pokazale na šta je sve spreman Mini Countryman JCW !

Veoma stabilan u krivinama, volan precizan, sistemi za kontrolu proklizavanja i ABS su besprekorni, što nam je maksimalno olakšalo vožnju. Čak i neiskusniji vozači koji su se oprobali su izjavili da je vožnja u novom Countryman-u „mačiji kašalj“.

Potrošnja nas je oduševila. Ako vozite po gradu, onda će ovaj automobil trošiti oko 8 litara goriva, a po otvorenim putevima potrošnja se smanjuje na minimalnih 6 litara, što je odličan rezultat. Ukoliko zaista želite da uživate u njegovim mogućnostima i vozite punim gasom po krivinama, sigurno smo da se u tim prilikama nećete opterećivati potrošnjom, ali svakako neće preći 9 litara.

Cena:

Cena modela kod smo testirali je od 39.990 evra sa napomenom da je u pitanju najjača serijska varijanta MINI Contryman-a sa najvišim paketima opreme, dok će kupci kojima se dopada ovaj model startnu verziju moći da kupe već od 23.500 evra. Ako tražite vozilo koje je multifunkcionalno i koje svako sa lakoćom može voziti, a koje pritom izgleda neverovatno dobro, onda je ovo automobil za vas.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group