Vrhunski gradski automobil dobija opremu kakva mu dolikuje

Legendarni japanski tjuner TOM’S Racing, predstavio je svoju prvu liniju modifikovanih komponenti namenjenih novim GR Yaris modelima...

Razvoj ovog projekta još uvek traje, ali kada uzmemo u obzir izuzetno nasleđe u tjuniranju Toyota modela ovog brenda tokom poslednje tri decenije, njegov celokupan ishod svakako donosi veoma uzbudljive rezultate. Inicijalno, kompanija TOM’S fokusirala se na dizajnerske promene, razrađujući svoju viziju na agresivnoj estetici standardnog GR Yaris modela, kako bi dobila nešto što je veoma tipično na japanskoj tjuning sceni.

Novi prednji branik dizajniran je sa poboljšanim usisnicima vazduha radi njegovog boljeg protoka do interkulera i kočnica. Prednji branik takođe, poseduje set zakrilaca i dublji spliter, sa bočnim ojačanjima nalik onima koje možemo videti na reli automobilima. Zadnji branik je nešto veći od standardnog, sa difuzorskom sekcijom opremljenom centralnom izduvnom postavkom i aerodinamičkim otvorima na spoljnim ivicama.

Karoserijske modifikacije nastavljaju se pragovima i velikim krovnim stabilizatorom uklopljenim u čitav stil, ali za sada ostaje nepoznato koliko su sve ove aerodinamičke karakteristike efektne prilikom stvaranja sile potiska.

Visina standardnog GR Yaris modela sada je skraćena novim oprugama i podesivim amortizerima, štelujućim V1-DFA jedinicama kompanije Luck Elsport. Fabrički osamnaestoinčni točkovi zamenjeni su ojačanim Rays G025 modelima, opremljenim Dunlop Sport Maxx 050+ gumama visokog prijanjanja. TOM’S je poboljšao i veoma impresivni kočioni paket automobila, menjajući ga trkačkim kleštima Endless Mono 6 Rally sa šest ventila.

TOM’S je uklonio i većinu pogodnosti iz enterijera, kako bi pre svega smanjio kilažu i očuvao laganu konstrukciju modela. Standardna prednja sedišta zamenjena su kompletom ultra lakih Recaro RMS 2600A sportskih kadica, teških svega 4,4 kilograma po komadu, zajedno sa fabričkim tapacirunzima vrata zamenjenim jedinicama od ugljeničnih vlakana.

Popularni tjuner nije objavio bilo kakve informacije o snazi redizajniranog motora, ali za njega možemo očekivati da dolazi nešto jačom konjažom, najverovatnije 257 kks (kočne konjske snage) prenešene iz standardnog modela. Britanski tjuner Litchfield već je uspeo da izvuče 300 kks sa svojim softverskim paketom iz ove jedinice, ali ostaje da vidimo da li će kompanija TOM’S Racing uspeti da pređe ovu tačku svojim inovativnim hardverom i hlađenjem.

Cene novih paketa TOM’S Racing modifikacija tek bi trebalo da budu objavljene na japanskom tržištu, a njihovu evropsku premijeru možemo očekivati u roku od dvanaest meseci. Ovo definitivno neće biti poslednja tjuning kompanija koja će ponuditi delove za popularni GR Yaris model, koji postaje još jedno kultno ime na ovoj sceni.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group