Glavna stvar prilikom posedovanja izuzetno moćnog automobila, koji je uvek brži od svih prosečnih modela, jeste mogućnost suzdržavanja...
Ovo ne znači međutim, da ljudi sa teško modifikovanim automobilima ne mogu da ih koriste do maksimuma njihovih mogućnosti. Ponekada to zahteva dosta vremena. Beri Bigvud je ponosni vlasnik Nissan GT-R modela iz 2012. godine, za koga nije želeo da ostane u fabričkom stanju. Stoga, ovaj čovek je poslao svoj model u Veliku Britaniju iz svog doma u Južnoj Africi, kako bi dobio ekstenzivne modifikacije tokom 2015. godine.
Zahvaljujući novoj radilici, klipnjačama i klipovima, V6 mašina ovog automobila sada poseduje 4,1 litar zapremine, za razliku od standardnih 3,8. Opruge ventila takođe su promenjene kako bi omogućile bezbedno dostizanje 8.000 rpm, dok su turbo-punjači zamenjeni i sada ovaj model radi na metan. Sve ovo znači da, prema Bigvudovim procenama, njegov agregat sada stvara oko 1.200 ks.
Kako bi se sa ovom dodatnom snagom izašlo na kraj, transmisija automobila takođe je prošla niz opsežnih modifikacija. Menjač sada poseduje ravne zube na zupčanicima brzina i glavnu i sekundarnu osovinu, za koji tvrdi da može da izdrži do 2.000 ks.