Velika turbina pretvara Audi RS3 u ubicu superautomobila

Uz poboljšano turbo punjenje i nešto tjuniranja, Audi RS3 može biti transformisan u ubicu superautomomobila, kao što je to slučaj sa ovim modelom koji vam sada predstavljamo...

U nedavnom videu kanala AutoTopNL, možemo videti ovaj RS3 sa modifikovanom verzijom standardnog 2,5 litara velikog petocilindričnog motora ove linije. U fabričkom izdanju ovaj motor je dobar za 395 ks i 480 Nm obrtnog momenta, ali je sada sposoban za stvaranje 666 ks i brutalnih 800 Nm obrtnog momenta, što znači da je sada ovaj automobil moćniji od Audi R8 V10 varijante.

Imajući sve to u vidu, ne predstavlja nikakvo iznenađenje što ovaj RS3 može ubrzati do stotke iz mesta za neverovatnih 3,21 sekund, dostižući dvesta na sat u okviru od 9,62 sekunde i prelazeći četristo metara za svega 10,74, konačno razvijajući maksimalnih 311 km/h.

U međuvremenu, Audi je lansirao novu generaciju RS3 automobila, napajanog 2,5 litara velikim turbo petocilindričnim motorom kao i njegovi prethodnici, isporučujući u evropskim specifikacijama 394 ks i 500 Nm obrtnog momenta. Nova serija ubrzava do stotke za 3,8 sekundi i dostiže maksimalnu brzinu od 290 km/h, obarajući rekord kao najbrži kompakt proizvodni automobil na Nürburgring stazi, kompletirajući krug za 7:40,748.

Jednu od najvažnijih promena na novom automobilu predstavlja ubacivanje RS Torque Splitter sistema, koji menja zadnji diferencijal, omogućujući aktivno i potpuno varijabilano kontrolisanje obrtaja na zadnjim točkovima. Ovaj sistem takođe dodaje i drift mod, koji potvrđuje da je automobil itekako zabavan za vožnju.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group