Unikatni Peugeot 308 GTi trkačkog pedigrea

Sa svim mogućim uzbuđenjima koja nas očekuju u kompakt segmentu, ponekada je veoma lako prevideti ono što Peugeot nudi - prelepi 308 GTi...

Mašina francuskog brenda predstavlja izazivača modelima kao što je Renault Megane RS, Ford Focus ST, Hyundai i30 N i Volkswagen Golf GTI, a poseduje sve prave sastojke kako bi postao pravi favorit među entuzijastima, izuzetan i opak izgled, redizajniranu šasiju i moćan motor.

Nevezano sa tim što je stigao u segment pre nekoliko godina, 308 GTi nikada zaista nije postao preterano popularan, a kao rezultat tome, ne postoji previše tjuniranih verzija u svetu, zbog čega je ovaj posebni upravo i zaslužio našu pažnju.

Kreiran od strane Masima Arduinija, italijanskog touring trkačkog vozača i njegovog tima, ovaj jedinstveni 308 GTi poseduje izgled inspirisan trkama, sa redizajniranim prednjim i zadnjim branicima, novim difuzorom i širokim krilima na sve četiri strane. On takođe poseduje i osamnaestoinčne felne opremljene Michelin Pilot Sport Cup 2 gumama.

Ostale modifikacije uključuju interkuler i izduvni sistem, koji, zajedno sa daleko rada izvršenog u pogonskog odeljenju, omogućuju turbo 1,6 litara velikoj četvorocilindričnoj jedinici da generiše prosečno oko 302 ks, što je zaista dobro povećanje u poređenju sa fabričkim modelom koji stvara 272 ks.

Za obuzdavanje ove snage zadužen je komplet Brembo kočnica od 340 mm, dok je regularno, fabričko vešanje zamenjeno sa KW prilagodljivim modelom.

Konačno, tim koji stoji iza ovog 308 GTi modela, potpuno ga je ogoleo dokle god je bilo moguće, ostavljajući ga na ukupnih 1.155 kg, odnosno manje u poređenju od manjeg Renault Clio RS modela za 49 kilograma. Iako cifre performansi nisu predstavljene, možete se kladiti da je ovaj mališa itekako brz, dok mu tjunirana šasija pruža dodatnu podršku u krivinama, takođe.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2020. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group