Ultimativno odmeravanje snaga dva najtjuniranija japanska sportaka

Toyota Supra i Nissan Skyline R34 GT-R predstavljaju dva najikoničnija japanska automobila ikada proizvedena...

Youtube kanal Officially Gassed nedavno je spojio ova dva neprikosnovena sportaka, izvevši niz uporednih testova performansi. Dva automobila su u ovom slučaju daleko od standardnih, a baš kao i brojne druge Supra i Skyline jedinice na svetu, ovaj posebni duo poseduje brojne modifikacije i sada su dosta brži od formata sa kojim su napustili fabrike.

Skyline GT-R poseduje svoj ikonični 2,6 litara veliki šestocilindrični motor, koji ima kapacitet povećanja na 2,8 litara zapremine. On je takođe oslobođen standardnog sistema duplog punjenja, koji je zamenio Greddy T78 turbo punjač, popularni izbor svih koji jure sirovu snagu. Ovaj posebni GT-R ima više nego dovoljno snage, ništa manje od 800 ks, da budemo precizniji.

U drugom uglu nalazi se Toyota Supra model sa njegovim 2JZ šestocilindrašem, large Precision 6870 turbopunjačem i Syvecs ECU čip tjuniranjem. Ova mašina poseduje 900 ks, što je više od Nissan modela, ali njegova glavna mana jeste zadnja vuča, dok je suparnička jedinica opremljena pogonom na svim točkovima. Oba tjunirana sportaka poseduju manualne menjače.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group