Tjunirani i30 koji dokazuje da su nove N verzije nepotrebne

Više slika

Više slika

Kompanija Boes Motorsport nije potpuno izgubila razum prilikom transformisanja jedne od najpopularnijih korejskih mašina stare gotovo pola decenije...

Inženjeri ovog tjunera opredelili za neke suptilne modifikacije koje su kreirale značajna poboljšanja u vozačkom segmentu automobila. Ove modifikacije se svode na vešanje, upravlljanje, ali i još neke delove automobila.

Za početak, kreiran je komplet specijalno prilagođenih opruga koje redukuju visinu modela za oko 25 mm. Kasnije, Boes je opremio automobil osamnaestoinčnim točkovima, kompanije OZ Racing, koji spuštaju masu automobila za 2,5 kg na svakom uglu, dok takođe pružaju i vizuelnu lepršavost čitavoj pojavi automobila. Promene na upravljanju kompletirane su 225/40 gumama, kako je blog ovog tjuning brenda izjavio.

Radovi se nisu zaustavili na pogonsklom sklopu, već su nastavljeni ispod haube. U ovom delu 1,4 litre veliki T-GDI motor u baznoj varijanti razvija 140 ks i 242 Nm obrtnog momenta, ali je tjuning kuća Boes uvećala ove cifre na 170 ks i 290 Nm obrtnog momenta, što automobilu pomaže da dostigne stotku ispod devet sekundi i maksimalnu brzinu od 203 ks.

U ne toliko dalekoj budućnosti, kompanija Hyundai će i sama ponuditi performansama orijentisanu varijantu i30 N Fastback automobila, kako bi ispunila sve želje i zadovoljila svoje kupce koji su željni većih performansi. Nalik i kompaktnoj varijanti, ovaj model će biti kreiran sa dvolitarskim četvorocilindričnim turbo motorom, koji isporučuje 247 ks u baznoj varijanti i 271 ks sa opcionim Performance paketom. Opseg šasija i vizuelnih poboljšanja svakako će najnoviju liniju razlikovati od ostalih Fastback generacija.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group