Šest nedelja nakon predstavljanja svoje opreme za Maserati MC20 model srednjeg motora, Mansory je odlučio da pokrije čitav ovaj automobil, u ekstremnom i pravom smislu te reči...
Tjuner je ostavio vrlo malo originalnih delova ovog automobila u fabričkom stanju, sa modifikacijama koje su startovale na prednjem delu, gde je Mansory redizajnirao branik i ojačao ga segmentima od ugljeničnih vlakana, uključujući novi spliter i okruženja usisnika vazduha. Mali aerodinamički spojleri takođe privlače pažnju, baš kao i ojačana hauba od ugljeničnih vlakana sa novim ventilacionim kanalima. Sportska traka u italijanskoj zastavi takođe se proteže kako sredinom haube, tako i čitave karoserije.
Modifikacije se nastavljaju sa karbonskim aerodinamičkim segmentima na prednjim krilima, dok je ovaj laki materijal korišćen je i na rubovima točkova na sve četiri strane, poklopcima retrovizora i panelima vrata. Desetokraki točkovi zaduženi su za dodavanje još agresivnijeg izgleda italijanskom superautomobilu, sa pragovima i redizajniranim bočnim usisnicima vazduha koji prate čitavu priču.