Tjuner Mansory predstavio pun paket opreme za predivni Maserati MC20

Šest nedelja nakon predstavljanja svoje opreme za Maserati MC20 model srednjeg motora, Mansory je odlučio da pokrije čitav ovaj automobil, u ekstremnom i pravom smislu te reči...

Tjuner je ostavio vrlo malo originalnih delova ovog automobila u fabričkom stanju, sa modifikacijama koje su startovale na prednjem delu, gde je Mansory redizajnirao branik i ojačao ga segmentima od ugljeničnih vlakana, uključujući novi spliter i okruženja usisnika vazduha. Mali aerodinamički spojleri takođe privlače pažnju, baš kao i ojačana hauba od ugljeničnih vlakana sa novim ventilacionim kanalima. Sportska traka u italijanskoj zastavi takođe se proteže kako sredinom haube, tako i čitave karoserije.

Modifikacije se nastavljaju sa karbonskim aerodinamičkim segmentima na prednjim krilima, dok je ovaj laki materijal korišćen je i na rubovima točkova na sve četiri strane, poklopcima retrovizora i panelima vrata. Desetokraki točkovi zaduženi su za dodavanje još agresivnijeg izgleda italijanskom superautomobilu, sa pragovima i redizajniranim bočnim usisnicima vazduha koji prate čitavu priču.

Stvari na zadnjem delu postaju još ekstremnije, gde Maserati sada poseduje visoko zadnje krilo, koje je na neki način sličnog oblika onom koje se nalazi na Lamborghini Aventador SVJ modelu, iako stiže u dosta većem formatu. Dvostruki difuzor komplementira ovom krilu, zajedno sa F1 inspirisanim svetlom za kišu, novim kvad izduvnim cevima i poklopcem motora sa prominentnijim krovnim usisnikom vazduha. Svi ovi delovi finiširani ojačanim ugljeničnim vlaknima takođe.

Enterijer MC20 modela takođe je potpuno redizajniran, a kao što je moguće videti u ovom posebnom primerku, nazvanom First Edition, gotovo svaka njegova porvšina presvučena je kožom žute boje. Ovaj materijal pokriva skoro sve, od panela vrata, kontrolne table, upravljača, naslona sedišta, centralnih naslona za ruke, štitnika za kolena na tunelu, sa centralnim delovima vrata panela koji dolaze u kontrastnoj beloj koži, zajedno sa nekoliko mat karbonskih akcenata koji su takođe vidljivi.  

Iako Mansory nije još uvek u potpunosti opisao sve modifikacije po pitanju performansi, ovaj brend je potvrdio da njegov trolitarski V6 agregat duplog turbo-punjenja sada stvara 720 ks i 850 Nm obrtnog momenta, što je značajno povećanje u poređenju sa fabričkih 621 ks i 729 Nm obrtnog momenta.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group