Stara AE86 Toyota Corolla dobija motor Yaris GR modela

AE86 Toyota Corolla predstavlja model koji doživljava porast popularnosti iz godine u godinu, što je učinilo da ovaj mali živahni automobil postane glavna zvezda brojnih kreativnih brendova i svake motosport discipline koja može da vam padne na pamet...

Jedan od ovih automobila biće pretvoren je u drifting mašinu sa motorom GR Yaris modela, dok je Dino Dale Karbonare iz Speedhunters publikacije bio zadužen za dokumentovanje čitavog procesa transplantacije izvedene u okviru više nego imresivnog projekta.

Na početku radova, AE86 Toyota Corolla model ogoljen je do metala, kako bi čiste šasije dočekao čitavu paletu narednih procesa, dok je ovaj bazni model stigao direktno iz japanske radionice Daddy Motor Works. Vlasnik ovog tjuning brenda, legendarni Oto-san iza sebe u karijeri poseduje brojne modifikacione projekte, kako velike, tako i male, ali ovaj posebni je kreiran isključivo za njegovu dušu.

Najistaknutija karakteristika ovog modela jeste njegovo novo i moćno trocilindarsko srce, dobijeno iz popularnog GR Yaris automobila, koje stvara 268 ks i 370 Nm obrtnog momenta. Ova jedinica od GR Yaris stvara izuzetno brzu liniju, tako da 227 kg lakši AE86 bez sumnje može biti još bolji domaćin živahnom motoru.

G16E-GTS predstavlja dosta višu jedinicu od originalnog 4A-GE modela AE86 linije, tako da je ostalo dosta prostora ispod i iznad u motornom odeljku, dok je za upravljanje ovom mašinom iskorišćen samostalni Link Fury X ECU sistem sa posebno prilagođenim snopom kabolova.

Povrh svega, ovaj automobil poseduje i druge komponente dobijene iz još više popularnih vozila kompanije Toyota, uključujući menjač iz modernog GT86, a njega će Oto-san zameniti sekvencijalnom jedinicom nakon nekog vremena, zadnji deo S110 Crown linije i diferencijal skinut sa Altezza modela.

Sveukupno, ovaj projekat deluje kao da će završiti u savršenoj mešavini nekih od najboljih modela kompanije Toyota, a ostaje nam da budemo strpljivi i vidimo kako će sve izgledati kada Oto-san zvanično debituje sa finalnim proizvodom tokom sledeće godine na Tokyo Auto Salon događaju.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group