Manhart je predstavio tjuning paket za Porsche Cayenne Coupé modele, čineći ovu Turbo varijantu daleko moćnijom od Turbo GT i Turbo S E-Hybrid, kombinujući dodatno niže vešanje i brojne vizuelne poslastice...
Kada je motor u pitanju, četvorolitarski V8 duplog turbo punjenja, dobio je novi par turbopunjača, novi interkuler, novi izduvni sistem i Manhart MHtronic kontrolnu jedinicu. Kao rezultat svega, ovaj model proizvodi 796 ks i zadivljujućih 1.090 Nm obrtnog momenta. Ovo predstavlja povećanje od 225 ks i 320 Nm obrtnog momenta u poređenju sa fabričkim Cayenne Turbo Coupé modelom, što ga čini daleko moćnijim od bilo kog modela sa fabričkim specifikacijama. Duplo kvačilo kompanije Porsche i njen automatski menjač, takođe su modifikovani kako bi izdržali monstruozni obrtni momenat.
Vizuelno, CRT 800 je lako prepoznatljiv po kompletu 22 inča velikih Manhart petokrakih alu točkova, umotanih u gume 285/35ZR22 napred i 315/30ZR22 pozadi. SUV je spušten za 35 milimetara uz pomoć vazdušnog vešanja i novih spojnih šipki. Karoserija ostaje fabrička za sada, ali Manhart ističe da već radi na novom prednjem spliteru i zadnjem difuzoru kreiranom od ugljeničnih vlakana.