Originalni Honda NSX model smatran je jednim od najboljih automobila za vožnju svih vremena, dobivši priznanje legendarnog F1 vozača Ajrtona Sene, stoga potpuno ima smisla što su ljudi pretvarali ove sportske automobile srednjeg motora u brutalna trkačka oružija...
Upravo je ovo slučaj sa NSX modelom koji vidite u našoj galeriji i koji poseduje obilje modifikacija koje ga čine spremnim za staze. Listovan putem Ecker Honda kuće, posebni Honda NSX model iz 1991. godine poseduje svega 10.000 pređenih kilometara ispod kaiša.
Prva stvar koju možemo primetiti na ovom modelu jesu agresivni GRP paneli karoserije, u trkačkoj liveriji iz tog perioda, sastavljeni od prednjeg splitera, haube sa otvorom za vazduh, velikim pragovima sa bočnim usisnicima vazduha, zadnjim krilom, difuzorom i ojačanjima ispod šasije.
Vidno istaknuti u eksterijeru stoje i Volk TE37 ojačani aluminijumski točkovi, iza kojih se nalaze Tarrox šestoklipna kočiona klešta, sa izbušenim i prorezanim rotorima. Ne toliko vidljivi, ali ništa manje interesantni jesu izduvni sistem ovog modela, njegova ultralagana baterija i podesivo trkačko vešanje.