Savršeni T3 Transporter sa Porsche 911 SC motorom i 204 konja

Više slika

Više slika

Kompanija VW je definitivno odradila dobar posao sa svojim poslednjim T7 Multivan modelom, pružajući ovom kombiju više prostora, lakša sedišta i konektivnosti nalik onim u automobilima, poluautonomne vozačke mogućnosti i opcioni hibridni pogonski sklop...

Međutim, ono što slavni nemački proizvođač nije uradio, jeste postavljanje ravnog šestocilindričnog motra 911 linije iza zadnjeg branika, što ovaj prelepi i veoma lepo tjunirani, klasični T3 Transporter svkako ima. T3 linija kreirana je između 1979. i 1991. godine i pratila je dizajn klasičnih buseva, zadržavajući pogonski sklop u rasporedu na zadnjoj strani, baš kao i T4 koji je usledio kasnije. VW je čak pomenuo i redizajnirani 1986-MY T3, sa njegovim bojama kodiranim branicima i pravougaonim farovima, kao jednu od ključnih inspiracija za poslednji T7 model, potvrđujući kultni statu čitave ove serije.

Ni jedna T3 generacija ne poseduje bolju reputaciju od B32 verzije, koju je kreirao Porsche sredinom osamdesetih godina. Čitava priča krenula je tako što je kompanija Porsche odlučila da napadne Pars-Dakar reli sa svojim 959 superautomobilima. Shodno tome, Porshe je morao transportovati ekipu i alate tokom testiranja, dok su regularni kombiji bili suviše spori. Kako bi rešili ove probleme, inžinjeri brenda ubacili su 3,2 litara veliku jedinicu sa 231 ks iz savremenog 911 Carrera modela, stvarajući T3 varijantu koja je mogla da razvije stotku za osam sekundi i dostigne maksimalnu brzinu od 217 km/h.

Porsche je prema podacima kreirao svega 15 ovakvih kombija, a uprkos tome što ovaj posebni koji vam predstavljamo nije jedan od njih, on deluje kao nešto podjednako interesantno. Smešten na Bilstein vešanju, koje se nalazi iza kompleta klasičnih Fuchs točkova od šesnaest inča, ovaj Transporter iz 1982. godine pokreće trolitarska jedinica ravnih šest cilindara iz prethodnika Carrera linije, modela 911 SC. Rane verzije ovog motra stvarale su 180 ks, ali ovaj posebni dolazi sa 204 i pokreće zadnje točkove putem savršenog petostepenog manualnog menjača.

Karoserija ovog modela potpuno je ogoljena do metala, pre nego što je dobila srebrnu boju, dok je njegov enterijer poseduje tri crne kadice, od kojih je svaka opremljena Schroth pojasevima radi držanja putnika na mestu pilikom trolovanja vozača brzih kompakt modela na putu.

U enterijeru ovog modela nalazi se pravi komplet 911 instrument satova, što mu pruža osećaj Porsche putničke kabine, tačnije Porsche B32 modela, ali je istovremeno zadržao luksuzne T3 Caravelle karakteristike Carat specifikacija u ostalim segmentima. Pošto je ova mašina bazirana na komercijalnom Transporter modelu, ona ne poseduje zadnja sedišta, niti prozor na svojim bočnim vratima, ali sve to može biti promenjeno u slučaju da bilo koji kupac tako želi.

Nažalost, sve ove modifikacije sa sobom donose i cenu koja je više u rangu Porsche modela nego onih u izvedbi kompanije Volkswagen. Ovaj predivni model nalazi se na prodajnoj listi belgijskog brenda House of Cars sa cenom od 84.900 evra, što je, u slučaju da se pitate, više nego dovoljno kako biste sebi priuštili celokupan 911 SC, a ne samo njegov motor.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group