Safari Sportsman - Vrhunski Porsche 911 terenac

Brend Russell Built Fabrication ponovo napada svet terenski fokusiranih mašina svojim poslednjim Porsche 911 projektom i ovo definitivno može predstavljati najbolju abominaciju koju smo do sada imali priliku da vidimo od njega...

Ovaj model donosi potpuno novi Safari Sportsman oblik, dok je za ovaj projekat američka kompanija iskoristila 964 generaciju 911 modela, opremivši je trkački sertifikovanim terenski sistemom vešanja posebno projektovanim od nule. Nova postavka vešanja pruža 911 modelu deset inča hoda točkovima i produžava međuosovinsko rastojanje za dva inča. Rassell Built Fabrication takođe je dramatično podigla sportski automobil i odvojila ga od zemlje.

Ključne komponente korišćene unutar novog vešanja predstavljaju podesivi podupirači, podesivi nagibi, ležajevi i glavčine - kreirane posebno za izdržavanje teških uslova, donji A kraci od čeličnih ploča, aluminijumski stubovi 7075, nove spone, karike i gornji nosači podupirača. Zadnji deo Safari Sportsman modela poseduje prednosti čeličnih vučnih krakova u kutiji, unutrašnjih bajpas King amortizera i opruga, glavčina za teške terenske uslove i aluminijumskih nosača glavčina.

Brojne vizuelne modifikacije takođe su odrađene na ovom automobilu, a one uključuju uklapanje prednjih i zadnjih rubova točkova, ništa manje nego šest kliznih oplata, čeličnih cevnih umetaka u prednjim i zadnjim branicima i par zavesica za zaštutu od blata. Komplet crnih Rotiform točkova, takođe je projektovan posebno za ovaj Porsche i oni dolaze u pratnji Toyo Open Country guma.

Brojne opcione stavke takođe su dostupne, a one uključuju i žute maglenke na braniku, reli svetla montirana na haubi, karbonski krovni gepek, rol bar sa spojen na četiri tačke i preko potrebni nosač pribora u kome stoje dve rampe za izvlačenje, kaiš za vuču i dizalica.

Tri motorne opcije takođe su dostupne, od kojih prva predstavlja potpuno redizajniranu jedinicu od strane Russell Built Fabrication branda, sa povećanim kapacitetom na 3,6 litara i donosi 310 ks. Drugi agregat stiže u vidu 3,8 litara velike opcije dobre za 350 ks, dok je traća jediica varijacuha originalne mašine sa četiri litre zapremine sposobne za stvaranje 400 ks. Sva tri motora dolaze sa transmisijama koje su dobile Stage 1 i Stage 2 modifikacije.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2022. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group