Ovaj Mercedes-AMG GT S zakoračio je još dublje u teritoriju kojom vladaju zveri superautomobila, zahvaljujući kompaniji IMSA i njihovom najnovijem paketu unapređenja...
Tjuning kuća svoje radove na ovom modelu otpočela je sa 4.0 litarskim twin-turbo V8 motorom kojim je model opremljen u fabričkom izdanju, a od njih je dobio novi inženjering, klipove, modifikovane turbo punjače, novi usisnik i interkuler između ostalog, što je kao rezultat donelo neverovatnih 848 konjskih snaga i 1.000 Nm obrtnog momenta.
Pored toga, tjuning kuća IMSA pobrinula se da menjač ima sposobnost kanalisanja ove neverovatne snage na točkove bez ikakvih poteškoća, pa je samim tim i on dobio svoje modifikacije. Štaviše, suspenzija je takođe poboljšana, a automobil je dobio karbonsko keramičke kočnice. Iz bezbednosnih razloga, rol kavez je dodat u automobil, što poboljšava njegovu torzionu otpornost.
IMSA tvrdi da je dodavanjem određenih karbonskih panela, poput krila, branika/spojlera, haube, krova, gepeka i zadnjeg krila, ovaj Mercedes-AMG GT S izgubio oko trista kilograma. Sada, po svemu sudeći, teži ispod 1.300 kg, što je rezultat odnosna snage i težine u razmeri 654 konjske snage po toni.
Kao završni dodir, ovaj automobil sada ima 12x20 prednje i 12.5x21 zadnje IMSA Racing lagane točkove, koji su obmotani 305/30 i 315/30 Pirelli P zero Trofeo R gumama.
Samo ograničeni broj RXR (Road X-tra Racing) One Super Gran Turismo modela će biti proizvedeno u ovoj verziji koja zaista oduzima dah, a tačan broj ćemo tek saznati u danima koji dolaze. Vlasnici ovih novih mašina će takođe dobiti priliku da sami odaberu boju i detalje enterijera iz asortimana IMSA tjuning kuće, kako bi njihovi četvorotočkaši bili zaista jedinstveni. Mi se svakako ne bismo bunili kada bi jedan od ovih modela završio u našim rukama...
N.Đ.