Ovaj kombi iz 1966. godine, potpuno je restauriran i sada poseduje električni motor...
Klasični putnički kombi sada poseduje električni motor od 83 KS umesto četvorocilindričnog benzinskog motora. Najviši obrtni moment elektro-pogonske jedinice iznosi 212 Nm što je više nego dvostruko više od snage prvobitnog motora koji je isporučio 102 Nm.
Uz dvostruku snagu i obrtni moment,stiže i veće ubrzanje i veća maksimalna brzina. Najveća brzina je elektronski ograničena na 130 km / h kako bi se zaštitila baterija, dok je ubrzanje znatno povećano i čini da ovaj kombi bude mnogo startniji.
Elektromotor je povezan sa jednostepenim menjačem povezanim sa polugom zupčanika postavljenom između prednjih sedišta. Baš kao i benzinski motor, elektromotor i menjač montirani su na zadnjem delu Volkswagena, gde pogon šalju na zadnje točkove. Litijum-jonska baterija od 45 kWh smeštena u središnjem podu vozila i nudi raspon vožnje duži od 200 kilometara, a može se puniti do 80 posto u roku od 40 minuta.
Šasija je takođe dosta promenjena i modifikovana. Inžinjeri su šasiju redizajnirali koristeći prednju i zadnju osovinu sa više veza sa podesivim amortizerima i pregibnim nosačima, ubacujući novi upravljački sistem nosača i četiri kočnice sa unutrašnjom ventilacijom.
Električni T1 takođe karakteriše unapređeni dizajn enterijera i eskterijera. Sa spoljašnje strane, istaknuti faktori uključuju dvobojnu farbu, okrugle LED farove sa DRL i zadnjim LED indikatorima punjenja.
Unutrašnjost odlikuje dvobojna šema, pod od punog drveta, nova ručica automatskog menjača, dugme za pokretanje / zaustavljanje elektromotora, novi brzinometar sa integrisanim dvocifrenim displejom, tablet integrisan u centralnu konzolu i radio u retro stilu opremljen savremenom tehnologijom.