Prvi Lamborghini superautomobil sa dizel agregatom

Zbog količine novca koji je potreban i činjenice da u fabričkom izdanju stižu praktično savršeni, ne postoji mnogo ljudi koji žele da se bakću modifikacijama Lamborghini  modela...

Naravno, uvek postoji nekoliko izuzetaka, ali i onda kada vidite tjunirani Lambo, sve se uglavnom zasniva na nekim panelima karoserije, novim točkovima i ponekada na fabričkom agregatu koji je jeziv već sam po sebi.

Međutim, ono što je Way Diesel Performance tjuner uradio, verovatno predstavlja jednu od najčudnijih zamena motora svih vremena, koju svojim imenom definitivno i nagoveštava. Ljudi iz ove radionice uspeli su da uglave dizel mašinu sa dva turbo punjača u zadnji deo 2004 Lamborghini Gallardo modela sa Motor Trend’s Texas Metal Loud i Lifted ekipama koje su bile zadužene za dokumentovanje čitavog procesa.

Pre nego što neko pomisli da je ovo način da se uništi savršeni Lamborghini, bitno je napomenuti da je automobil bio otpisan kao totalna šteta kada su ga momci iz 1 Way Diesel Performance kupili. Ova mašina je bila gomila zgužvanog metala koja je bila otpisana i pripremljena za presu, ali nakon što su joj ispravili ram, zamenili uništene i nepopravljive panele, zajedno sa generalnim osvežavanjem, došao je čas da ovaj superautomobil dobije i novo srce, Cummins ravni šestocilindraš, duplog turbo punjenja, koga pokreće dizel.

Ukoliko se pitate kako su ovi ljudi uspeli da uglave Cummins agregat u motorni prostor Gallardo modela, koji je kreiran za jedinice sa pet cilindara u dužini, odgovor je da oni to tehnički nisu ni uradili. Kako bi smestili novi agregat, tjuneri su isekli originalne segmente zaštitnog zida i kreirali nove. Zbog ovog procesa zadnji deo rezultira potpuno čistim izgledom, sa minimalnim uticajem na enterijer.

Kada je reč o enterijeru, on takođe poseduje nekoliko specijalnih detalja, u vidu novog upravljača, sedišta, kontrolne table i instrument satova. Eksterijer je dobio svoj deo modifikacija uključujući široku opremu za karoseriju, veliko krilo, specijalni komplet točkova, zatamnjene štopaljke i specijalna kočiona klešta sa 1 Way Diesel oznakama na njihovoj površini. Cifre preformansi ovog agregata nisu poznate, ali možemo se kladiti da modifikovani pogonski sklop razvija podjednako, ako ne i više od fabričkih 493 ks i 510 Nm obrtnog momenta sa kojima stiže Gallardo.

Sa novim, ogromnim dizelašem iza vozača, možemo pomistliti da je ovaj automobil izgubio svoj sportski karakter, ali prema svemu sudeći, on je i dalje veoma lagan na točkovima, za šta je zadužen šestostepeni manualni menjač koji održava faktor angažovanja tokom vožnje iako se ovaj agregat ne ponaša isto kao i fabrički V10 kompanije Lamborghini. Sa druge strane, nikada do sada nismo imali priliku da čujemo da bilo koji model italijanskog giganta kotrlja na ugalj, osim u njegovim traktorima po kojima je u svojim počecima i postao poznat, naravno.

People wanted proof that the Lamborghini runs. Here’s a sneak peek with more to come. Comment which events you want to see the first ever Cummins Swapped Twin Turbo Lamborghini at next! #MotortrendPlus #motortrendtv #texasmetal #texasmetaloudandlifted

Posted by 1 Way Diesel Performance on Saturday, 15 April 2023

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group