Pravi način spajanja legendarnih generacija

Ferrari F12 će vrlo verovatno biti zamenjen novim 812 modelom, ali će TdF ipak ostati jedan od najpoželjnijih modela automobila ikada...

Sa svega 799 jedinica ikada napravljenih do samog kraja proizvodne serije, Tour de France će uvek biti prava retkost među Ferrari modelima sa V12 motorima smeštenim na prednjoj strani. Međutim, čak i u slučaju ovoliko ekskluzivne kompanije, ovaj posebni primerak privlači nešto više znatiželje od ostalih.

Nazvan DSKL edicija, ovaj žuti Ferrari TdF nalazi se u vlasništvu poznatog kolekcionara italijanskog brenda Dejvida SK Lija, gospodina koji, moramo pomenuti, već poseduje nekoliko izuzetnih modela kompanije u svojoj garaži i dobro je poznat po njihovom čestom pokazivanju.

Između svih modela u ovoj kolekciji smeštenoj u Los Anđelesu, možete videti svih pet superautomobila koji dolaze pod Ferrari zastavom - 288 GTO, F40, F50, Enzo i LaFerrari. Devid takođe poseduje i ostale modele kao što su Pagani Huayra, Porsche 918 Spyder i McLaren P1 GTR, ali se mi sada ipak fokusiramo isključivo na jedan automobil inspirisan GTS duhom, koji dolazi zajedno sa njegovim prefinjenim ukusom za klasike.

Njegov retki Ferrari 250 GT Lusso iz 1964. godine, dolazi savršeno dizajniran kao Competizione specijal, stilom koji se često može videti u SWB liniji modela, u žutoj boji sa trikolornim linijama koje se protežu duž karoserije. Stoga je vlasnik ovog modela, jasnim sledom događaja želeo da i njegov F12 TdF dobije identičnu šaru i uklapa se, logično, sa svojim starijim rođakom.

Nastali superautomobil ponosno nosi svoje inicijale i, iako je mehanički potpuno identičan bilo kom drugom 798 TdF modelu koji je ikada napravljen, on ostaje jedinstven, ako ni po čemu drugom, onda po svojoj kozmetičkoj pojavi i karakterističnim bojama šasije koje veoma retko dolaze u ovom izdanju.

N.Đ.

 

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2022. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group