Potpuno modernizovani klasik kompanije Mercedes

Više slika

Više slika

Sa automatskom transmisijom, najnoviji projekat Expedition Motor Company, želi da se izdvoji od ostatka čopora…

Po svemu sudeći, popularnost Mercedes-Benz G serije nikada nije bila veća, sa ljudima koji kupuju ove kockaste grubijane poput alve, plaćajući nevereovatne sume novca kako bi se našli na vrhu liste čekanja. Nema sumnje da je ovo vozilo, koje je svoj život započelo kao jednostavni vojni prevoz, dobilo mnogo preobražaja tokom godina, te da je otišlo mnogo dalje od najluđih snova njegovog prvobitnog dizajnera.

Ono što je postalo luksuzna ovca u vučjoj koži, u svojoj inicijalnoj formi bilo je vuk. Zapravo, baš tako je nemačka vojska kodno nazvana svoj Gelandewagen – terensko vozilo – koje je po prvi put predstavljeno i proizvedeno 1987.godine. Ipak, nije svaki G-Wagen te ere bio Vuk. Da bi se tako nazvalo, vozilo je moralo da ima modularnu šoferšajbnu i kabrio krov i da bude 250GD.

U duhu starog Land Rover Defendera, originalni 250GD bio je prava radna mašina, koja nije mogla mnogo toga da ponudi kada se radi o komforu, ali je zauzvrat bila puna autentičnosti i energije. Ali, sa druge strane, za razliku od starih Defendera, Mercedes-Benz 250GD nikada nije došao do Sjedinjenih Američkih Država, sve dok Expedition Motor Company nije odlučila da ponudi savršeno restaurirane primerke sa izobiljem modernih detalja koji će premostiti sve te decenije i dopasti se klijentima čiji automobili inače nose Bentley ili Lamborghini oznake.

Expedition Motor Company počela je da pribavlja 250GD modele proizvedene između 1990. i 1993.godine, koji su svoje sposobnosti dokazali prešavši milione kilometara od svoje proizvodnje. Zapravo, njihov dizel 0M602 pogonski sklop poznat je kao “motor od milion kilometara”, zbog svoje neverovatne izdrživosti.

Restauracija koja je potom usledila bila je sveobuhvatna. Svaki Wolf bio je predmet više od 1.000 sati rada tokom projekta. Ogoljen do čistog metala i konstruisan kao nov, svaki automobil dobio je paletu boja koju je odabrao njegov vlasnik iz niza retro i savremenih nijansi, dok su enterijeri ručno obrađeni, i uključuju opcije poput kontrole klime Vintage Air i slično tome. Po prvi put, Mercedes-Benz automatska transmisija takođe može biti deo ovog paketa, donoseći sa sobom sasvim novi nivo komfora tokom vožnje.

Uparivanje petostopenog prenosa, istog onog koji se nalazi u Mercedes S-Class sedanima iz ere 2000ih, sa vrednim dizel motorom, bila je prefinjena vežba na polju inžinjeringa, koja je zahtevala TCU po meri, kako bi zadržala uglađene promene brzine, tih rad i pouzdanost.

Druge revizije koje dolaze kao deo standardne ponude su novi instrumenti i merači, premijum farovi i unapređeni informativno-zabavni sistem sa novim Bluetooth sposobnostima, uz mogućnost uključivanja USB ili nekog drugog uređaja. Na kraju, ostalo je još da kažemo da će vas ova zverka koštati oko 125.000 dolara.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group