Novo čudovište sa 635 ks - Manhart MHX4 600

Ne tako davno, ideja kompaktnog luksuznog SUV modela sa više od 600 ks bila je potpuno nezamisliva, ali zahvaljujući ekipi nemačkog tjunera Manhart, upravo je to svetu omogućeno u formi najnovijeg BMW X4 M Competition modela...

Nazvan MHX4 600, ovaj model predstavlja reinterpretaciju nemačkog sportskog krosovera u izvedbi slavnog tjunera, koji mu je dodao još bolje performanse i veću vizuelnu privlačnost. Manhart je ovim putem pokazao sve ono što bi BMW M divizija mogla da donese tržištu ukoliko joj bude omogućeno da proizvede X4 M sa sličnim, ako ne i boljim performansama, koje mogu da prevaziđu i one sa kojima stižu X5 M Competition i X6 M Competition serije.

Modifikacije nemačkog tjunera startovale su na trolitarskom šestocilindrašu sa dva turbo punjača, koji je sada bolji za 125 ks i 135 Nm obrtnog momenta u poređenju sa standardnim modelom. Tjuniranje motora završilo se sa 635 ks i 785 Nm obrtnog momenta ukupno, za šta su bili zaduženi MHtronik čiptjuning, ugradnja izduvnog sistema od nerđajućeg čelika, opcione trkačke izduvne grane bez katalizatora ili sportske cevi sa katalitičkim pretvaračima od 300 ćelija.

Manhart nije otkrio koliko je novi MHX4 600 opasan na pravoj liniji, ali kada na umu imamo to da standardni model kompanije BMW može stići do stotke za svega 3,7 sekundi, možemo sa lakoćom pretpostaviti da je ovaj autombil nešto brži od njega.

Brojne druge modifikacije performansi takođe su prisutne i one uključuju ugradnju H&R podesivih opruga koje redukuju visinu vozila za trideset milimetara. Tjuner je takođe unapredio i kočioni segment svojih modela, omogućujući kupcima nekoliko opcija.

Vizuelno, nova kreacija kompanije Manhart razlikuje se od standardnog X4 M Competition modela zahvaljujući višekrakim točkovima kompanije Alpina, koji mere 22×9 napred i 22×10 pozadi, i stižu umotani u gume performansi, sa 255/35 napred i 295/30 pozadi. Komplet Concave One točkova omogućen je kupcima kao opcija i stiže sa merama od 21×9 napred i 21×10.5 pozadi, umotanim u gume od 265/35 i 305/30 napred/pozadi.

Za kompletiranje eksterijernih promena zadužena je osmodelna oprema od ugljeničnih vlakana koja uključuje prednji spliter, ekstenzije pragova, poklopce retrovizora, zadnji difuzor i okruženja prednjih usisnika vazduha. Specijalni detalji su takoće omogućeni i u enterijeru, ali njih kompanija Manhart radi posebno po zahtevu kupca.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2022. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group