Za energiju ovog modela zadužena je LiFePO4 litijum-jonska baterija kapaciteta 30 kWh, smeštena tamo gde je nekada bio rezervoar. Sudeći prema nemačkom brendu, terenac poseduje prelazni opseg od 130 do 300 kilometara, u zavisnosti od upotrebe. Izdrživa baterija biće dobra za 80% od svojih originalnih performansi čak i posle 450.000 kilometara i 9.000 ciklusa punjenja, ukoliko se dopunjuju na pedeset posto kapaciteta, kako ljudi iz kompanije sugerišu.
Još jedna veoma interesantna karakteristika jeste to što ovaj sistem omogućuje uključivanje komponenti Lada modela za zadržavanje dodatne energije i pohranjivanje sistema kada se za njom ukaže potreba. Tu je takođe i 220v snažna utičnica, koja podržava sve uređaje do 2.000w, nalik alatima za baštu ili kamperskoj opremi. Cena ove konverzije kreće se oko 2.800 evra, a svakome ko trenutno nije vlasnik Lada Niva modela nemačka firma omogućuje kupovinu već konvertovanog automobila po ceni od 19.900 evra.
N.Đ.
Izvor: Carscoops