Neko se baš potrudio da kreira Alfa Romeo Spider koji je svet želeo ali nikada nije dobio

Tačno je deset godina otkako je kompanija Alfa Romeo najavila da će u saradnji sa brendom Mazda kreirati novi Spider model, koji će biti baziran na i dalje svetom MX-5 Miata automobilu japanskog giganta...

Ovo je bio brilijantan plan, onaj koji bi kompaniju Alfa vinuo u zvezde te 2010. godine, samo da je obećanje postalo realnost i da je predivni 2uettotanto koncept automobil ugledao svetlost dana u proizvodnom formatu.

Međutim, svi ovi veliki planovi uskoro su se potpuno raspali i umesto kreiranja predivnog dvosed sportaka, koji je svet itekako želeo od kompanije Alfa, italijanski brend je sa tada matičnom kompanijom FCA odlučio da napravi prilično mršavi Fiat/Abarth 124 Spider koji niko nije tražio. Ovo je verovatno najgori momenat za italijansku kompaniju, posle kog dolazi činjenica da je Dodge pretvorio njen Tonale SUV u svoj novi 2023 Hornet model.

Međutim, Alfisti su veoma čudna sorta, tako da je ND MX-5 serija iz 2015. godine sa svojim vizuelnim sličnostima sa predivnim 8C Spider modelom kompanije Alfa Romeo, čak i u svojoj nemodifikovanoj Mazda formi, postala pravi pokazatelj da oni nisu dozvolili da ova ideja olako propadne. Godinama smo imali priliku da uživamo u renderima koji nam predstavljaju mogućnosti i potencijalni izgled Spider mašine bazirane na ND liniji, ali neko je zaista otišao korak dalje i kreirao svoj sopstveni Alfa Romeo Spiata, koji je FCA grupacija odbacila kao promašen slučaj.

Nije poznato puno toga vezano za projekat ove Spider konverzije, koja je uhvaćena u Velikoj Britaniji i podeljena putem dobrih ljudi iz MX-5 Kluba vlasnika, koji su bili zbunjeni izgledom automobila isto kao i mi. Međutim, nakon nešto istraživanja po internetu i provere tablica, ljudi su došli do podatka da je ova mašina startovala karijeru kao MX-5 Sport Nav Plus linija iz 2019. godine i da predstavlja ulazni nivo sa motorom od 1,5 litara zapremine, unutrašnjim sagorevanjem i 130 ks, koji je nuđen kod nas u Evropi.

Prednji deo Mazda modela gotovo da je ostao nepromenjen, sa modifikacijama koje su ograničene na klasični motiv u obliku srca kompanije Alfa na prednjoj masci, zajedno sa oznakom italijanskog brenda smeštenog na masci i mestu gde se nekada nalazio Mazda znak, pored dodatna dva fara i mrežastog segmenta maske hladnjaka.

Ovo je ipak daleko bolja modifikacija od svega što je do sada bilo ponuđeno u render formatu, pre svega zbog kompleta točkova sa prepoznatljivim Alfa dizajnom sa pet rupa i branika koji oponašaju one sa 8C modela iz 2008. godine. Zadnji deo je dobio potpuno nove segmente, verovatno od fiberglasa, zajedno sa branikom koji poseduje izmešteno mesto za tablicu, odmah ispod poklopca prtljažnika, koji takođe deluje da je modifikovan potpuno jednostavno sa kompletom kružnih štopova.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group