Modifikovani BMW 8 klasik nije uspeo da se proda za više od 200.000 evra

Renner Projekts predstavlja kompaniju koja se bavi specijalnim restmod projektima sa fokusom na klasičnim nemačkim automobilima...

Jedna od prvih kreacija ove kompanije jeste brutalno modifikovani BMW 850i model, koji je pre nekoliko dana otišao na prodaju i nije uspeo da zatvori aukciju čak i nakon što je najviša ponuda za njega stigla do 212.658,14 evra. Ovo je ostavilo sve sa pitanjem zbog čega vlasnik nije želeo da se odrekne svog modela uprkos ceni koja je zdravo pregazila dvesta hiljada evra?

Ovo je navodno slučaj zbog toga što je automobil koji vidite u našoj galeriji svoj život startovao kao 850i jedinica sa petolitarskim V12 agregatom unutrašnjeg sagorevanja. Međutim, ova osmica danas poseduje 4,9 litara veliki V8 model koji je izvučen iz BMW M5 serije iz 2002. godine. Sudeći prema kompaniji zaduženoj za njegovu prodaju, ovaj automobil sa novijom jedinicom izvlači masivnih 485 ks ostajući bez ikakvog turbo punjenja.

Kako bi dostigla ovu masivnu cifru, kompanija Renner je u potpunosti rastavila ovaj motor i ponovo ga sastavila sa ARP letećim ležajevima, zamenjenim tajming komponentama i usavršenim protokom vazduha sa novim komponentama na obe strane kompresione komore. Šestostepeni manualni menjač snagu šalje isključivo na zadnju osovinu, ali modifikacije naravno nisu stale na pogonskom sklopu.

Kočioni sistem, uključujući jastučiće, rotore i čeljusti, stiže sa E60 serije M5 modela napred, dok su iste komponente na zadnjoj strani preuzete sa E39 M5 modela. Enterijer je takođe poboljšan sa specijalnim postavama, šaltheblom u ZHR stilu, dualnom kontrolom klime i nebom od alkantare. “Projekt 8” smeštena je između dva prednja sedišta, dodajući na značaju i unikatnosti samog automobila.

Naravno, ovaj specijalni model ne dolazi bez zdrave doze kritike, sa ljudima na aukciji koji su primetili da njegov odometar predstavlja svega 61.155,072 pređena kilometra, što je daleko manja cifra od zvaničnog izveštaja koji je sredinom dvehiljaditih zabeležio preko 128.747 kilometara ispod kaiša. Ovo može biti slučaj zbog brojnih faktora, uključujući i činjenicu da je Renner kupio osmu seriju sa cifrom od 144.840,96 pređenih kilometara na odometru, zatim ga opremivši drugom kontrolnom tablom sa BMW 840 modela, na čijem se odometru nalazila manja cifra, tako da tačna pređena kilometraža ostaje potpuno nepoznata.

Pojedini učesnici dovode u pitanje validnost čitavog nadmetanja pred sam kraj aukcije, održane u okviru kuće Bring A Trailer, jer su dva relativno nepoznata naloga dodala ponuđačima cifru prilično kasno, podigavši je duplo pre nego što rezerva nije ispunjena. Nevezano sa tim zbog čega automobil nije prodat, ostaje pravo iznenađnjenje da kompanija Renner nije prihvatila ovu visoku ponudu.  

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group