Mercedes-AMG C63 S sa 789 ks i ubrzanjem do stotke za 3,4 sekunde

Mercedes-AMG C63 se nalazi među najpopularnijim proizvodima Afalterbahove fabrike, a ovaj trend će se definitivno nastaviti obnavljanjem linije...

Uprkos tome što V8 sportski sedan ima neverovatan uspeh u svojoj karijeri, tjuneri će uvek pronaći načine da poprave njegove performanse, posebno kada onome ko ih želi novac ne predstavlja nikakav problem.

G-Power predstavlja kompaniju koja zna kako se eksperimentiše sa različitim BMW i Mercedes-AMG modelima, međutim, mi do sada nismo videli ništa radikalnije od njihovog poslednjeg proizvoda. Donor automobil u poslednjem projektu bio je Mercedes-AMG C63 S sedan, kome je tjuner podario masivno modifikovanje pogonskog sklopa, praćeno kamuflažnim radovima na karoseriji.

G-Power je podigao snagu četvorolitarskog V8 motora na 800 ks i 1.000 Nm obrtnog momenta, uvodeći ovaj C63 S model u sferu superautomobila. Za ubrzanje do stotke iz mesta, ovom automobilu potrebno je 3,4 sekunde, dok mu maksimalna brzina iznosi 330 km/h.

Ovo je vreme za 0,6 sekundi brže od regularnog C63 S automobila, dok je maksimalna brzina dosta veća ukoliko imamo u vidu 290 km/h u proizvodnoj varijanti opremljenoj Driver paketom. Kako je G-Power uspeo da istisne dodatnih 290 ks i 300 Nm iz M177 motora?

Pre svega, inžinjeri kompanije modifikovali su postojeći softver i ugradili svoj G-Power Performance Software V4, nakon čega su kreirali dodatne mehaničke promene. Poslednjepomenuti zahvati uključuju CNC obrađeni kompresor i turbinske rotore, optimizovana kućišta kompresora i pojačavanje usisnih površina.

Međutim, to nije sve. Hurricane RR motorna konverzija unosi lakše i ojačane klipove, optimizovane dovode i pumpu za gorivo visokih performansi. Novi usisni sistem sa filterima vazduha visokog protoka, izlazne grane od nerđajućeg čelika kompletiraju motorne modifikacije.

Zbog monumentalnog obrtnog momenta koji V8 mašina sada razvija, sedmostepeni automatski menjač takođe je prošao kroz seriju ojačavanja. Kako bi osigurali da ovaj model bude razlikovan od standardnih C63 S jedinica, G-Power je dodao kamuflažnu foliju, veće spojlere i dvadesetoinčne Hurricane RR ojačane felne. Ovi aluminijumski točkovi duplih krakova opremljeni su 255/30 ZR20 i 285/30 ZR20 gumama visokih performansi.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2020. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group