Manthey aerodinamika čini Cayman GT4 RS još bržim oko Nirnburgringa

Više slika

Više slika

Suludi Porsche Cayman GT4 RS sada je dostupan sa poboljšanom aerodinamikom i paketom kompanije Manthey i kao što možemo očekivati, on je zadužen za poboljšanje performansi sportskog automobila na trkački stazi...

Prema tome, GT4 RS opremljen je sa mpvo, Manthey oprema poboljšala Nurburgring Nordschleife vreme na 7:03.121, što je zadivljujućih 6.179 sekundi u poređenju sa standardnim modelom i svega je četiri sekunde sporiji od 918 Spyder automobila. Tokom popravljanja trkačkih performansi GT4 RS, Manthey nije išao lakšom rutom i tjunirao snagu i obrtni momenat moćnog četvorolitarskog šestocilindričnog agregata, već se umesto toga bacio na usavršavanje njegove aerodinamike i vešanja.

Promene na ovom modelu startuju na njegovom prednjem delu, gde se sada nalazi veći spliter i dva manja zakrilca na svakoj strani branika. Srkiven od pogleda nalazi se novo podnožje od ugljeničnih vlakana, koji pomaže da se pojača sila potiska na prednjoj osovini. Manthey je takođe razvio i novo zadnje krilo za GT4 RS koje je sada za 3,4 inča šire i poseduje daleko prominentnije bočne segmente.

Ovo novo krilo nudi četiri različite pozicije podešavanja i pruža daleko više sile potiska od standardnog modela, dok je Manthey ojačao i poklopac motora ugljeničnim vlaknima. Kao što je slučaj sa brojnim drugim Porsche paketima poboljšanja ovog trkačkog brenda, GT4 RS dobio je aerodiskove na zadnjoj osovini kreirane od laganih ubljeničnih vlakana i namenjenih redukovanju turbulencije. Manthey tvrdi da sa novim zadnjim krilom u njegovoj najagresivnijoj postavci, ukupna sila potiska povećana je sa 88,9 kg na 168,7 kg pri 200 km/h.

Vešanje automobila u potpunosti je redizajnirano novim inverter amortizerima, oprugama koje su podesive na četiri različita nivoa, dok se kompresija i čvrstina takođe mogu podesiti sa lakoćom. Čvrstina opruga 20% je veća napred i Manthey je ugradio čelične kočione instalacije i nove paknove. Za kompletiranje ovih poboljšanja zadužen je dodatak za zadnje krilo od ugljeničnih vlakana i rubovi točkova od istog materijala na prednjoj osovini.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group