Manhart predstavlja novi M2 Competition sa 630 ks

Više slika

Više slika

Nevezano sa tim koliko je zapravo dobar potpuno novi BMW M2 model, originalna serija će ostati sportska ikona u decenijama koje dolaze, dok su tjuning eksperti kompanije Manhart upravo kompletirali rad na potpuno unikatnom automobilu, nazvanom MH2 630...

Za ovaj posebni projekat, nemački tjuner je odabrao standardnu M2 Competition verziju, koja je izašla iz fabrike sa detjuniranom verzijom S55 trolitarskog šestocilindraša, duplog turbo punjenja, iz F80 M3 i F82 M4 modela. U standardnom izdanju, M2 Competition isporučuje 405 ks između 5.250 i 7.000 obrtaja, odnosno 500 Nm obrtnog momenta između 2.350 i 5.200 motornih rotacija u minuti. Ove cifre, kao što možete pretpostaviti, nisu dovoljno dobre za Manhart.

Tjuner je startovao sa ugrađivanjem poboljšanih turbo-punjača i novog interkulera. Sportski automobil sada dolazi sa izduvnim sistemom od nerđajućeg čelika, kontrolom ventila i kompletom devedeset milimetara velikih izduvnih grana od ugljeničnih vlakana. Nove izduvne grane i cevi izduvnog sistema sada su opremljene sa katalizatorima od 300 ćelija. Na kraju balade, Manhart MH3 630 isporučuje masivnih 630 ks i 750 Nm obrtnog momenta.

Iako tjuner nije izneo bilo kakve informacije o ciframa ubrzanja njegovog automobila, on je najverovatnije u mogućnosti da zakuca stotku iz mesta u okviru od tri sekunde, jer je normalnom M2 Competition modelu za isti posao potrebno 4,4 sekunde, kada je opremljen šestostepenim manualnim, odnosno 4,2 sekunde kada dolazi uparen sa sedmostepenim automatikom duplog kvačila.

Komplementirajući svim poboljšanjima u pogonskom segmentu, napred dolaze kočnice sa M4 GT4 trkačkog automobila, kompletirane kočionim kleštima sa šest klipova i diskovima od 380 milimetara, dok su zadnje ostale potpuno nepromenjene. Pored toga, nemački sportski automobil opremljen je trostruko podesivim KW Clubsport amortizerima na sve četiri strane.

Nekoliko vizuelnih promena takođe je izvršeno, tako da sada, automobil stoji na devetnaestoinčnim točkovima umotanim u 265/35 i 295/30 gume kompanije Michelin, poseduje novi prednji spliter, pragove i difuzor od ugljeničnih vlakana. MH2 630 je dobio aluminijumsku haubu i zadnje krilo sa M235i Racing modela, takođe.

Projekat kompanije Manhart kompletiran je ogoljenom putničkom kabinom, opremljenom rol barom kome su mesto ustupila zadnja sedišta, Schtroth Motorsport pojasevima, Recaro Sportster CS sedištima, pedalama menjača od ugljeničnih vlakana i centralnom konzolom od istog materijala.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group