Nevezano sa tim koliko je zapravo dobar potpuno novi BMW M2 model, originalna serija će ostati sportska ikona u decenijama koje dolaze, dok su tjuning eksperti kompanije Manhart upravo kompletirali rad na potpuno unikatnom automobilu, nazvanom MH2 630...
Za ovaj posebni projekat, nemački tjuner je odabrao standardnu M2 Competition verziju, koja je izašla iz fabrike sa detjuniranom verzijom S55 trolitarskog šestocilindraša, duplog turbo punjenja, iz F80 M3 i F82 M4 modela. U standardnom izdanju, M2 Competition isporučuje 405 ks između 5.250 i 7.000 obrtaja, odnosno 500 Nm obrtnog momenta između 2.350 i 5.200 motornih rotacija u minuti. Ove cifre, kao što možete pretpostaviti, nisu dovoljno dobre za Manhart.
Tjuner je startovao sa ugrađivanjem poboljšanih turbo-punjača i novog interkulera. Sportski automobil sada dolazi sa izduvnim sistemom od nerđajućeg čelika, kontrolom ventila i kompletom devedeset milimetara velikih izduvnih grana od ugljeničnih vlakana. Nove izduvne grane i cevi izduvnog sistema sada su opremljene sa katalizatorima od 300 ćelija. Na kraju balade, Manhart MH3 630 isporučuje masivnih 630 ks i 750 Nm obrtnog momenta.
Iako tjuner nije izneo bilo kakve informacije o ciframa ubrzanja njegovog automobila, on je najverovatnije u mogućnosti da zakuca stotku iz mesta u okviru od tri sekunde, jer je normalnom M2 Competition modelu za isti posao potrebno 4,4 sekunde, kada je opremljen šestostepenim manualnim, odnosno 4,2 sekunde kada dolazi uparen sa sedmostepenim automatikom duplog kvačila.