Manhart nudi više snage i performansi novim BMW M4 Competition modelima

Verujemo da je većina ljudi, koja je dovoljno srećna da poseduje novu G82 generaciju BMW M4 Competition modela, potpuno zadovoljna svojim mašinama u fabričkom formatu, ali svima onima koji to nisu, slavni tjuner Manhart nudi rešenje...

Za sve oni koji žele nešto više od svojih automobila, tu je kao i uvek nemački tjuner koji nipošto nije stranac kada su u pitanju modifikacije brojnih BMW modela. Međutim, u svom poslednjem projektu, koji debituje pod imenom MH4 600, ovaj brend se odlučio za nešto drugačiji pristup i svoju energiju je u potpunosti fokusirao na popravljanje performansi.

Eksterijerne promene kreirane na automobilu zasnivaju se na ugljeničnim vlaknima, posebno istaknutim na prednjem spliteru. M4 Competition sada poseduje i karbonske pragove, masku hladnjaka i zadnji difuzor od ovog materijala. Točkovi stižu iz M Performance Parts kataloga i poznati su kao Styling 1000 M, kompletirani su mat zlatnim finišima i mere dvadeset inča napred i dvadeset jedan pozadi.

Zatim, tu je i glavna zvezda ovog tjuning programa, njegov pogonski sklop. Trolitarski šestocilindraš duplog turbo punjenja M4 Competition linije u fabričkom izdanju stvara 510 ks i 650 Nm obrtnog momenta, ali u potrazi za većom snagom, Manhart ga je opremio svojom novom MHtronic kontrolnom jedinicom, koja njegovu snagu podiže na 635 ks i 780 Nm obrtnog momenta.

Manhart je takođe dizajnirao i posebni izduvni sistem od nerđajućeg čelika i može ga upariti sa trkačkim granama opremljenim sa katalizatorima ili bez njih. Filter čestica čađi takođe je uklonjen, dok nove, keramički obložene izduvne cevi mere 100 mm u prečniku. Tjuner nije naveo za koliko MH4 600 sprinta do stotke, ali je naglasio da dostiže 200 km/h za 10,5 sekundi. On takođe može poleteti od stotke do dvesta za 6,42 sekunde.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group