Pikes Peak Hill Climb brdski uspon sledeće godine slavi stoti rođendan, a do sada je ova trka bila domaćin brojnim brutalno modifikovanim vozilima...
Međutim, samo nekoliko primera je unikatno kao ovaj predstavljeni projekat Mazda3 hečbek modela, koji će posedovati preko 1.000 ks, rotacioni motor i pogon na zadnjoj osovini.
Trenutna generacija Mazda3 modela ne poseduje preterano veliku podršku tjunera, tako da je pogled na nešto ovako interesantno izuzetna retkost u najmanju ruku. Ideja za ovakvu mašinu dolazi od novozelandskog driftera Majkla Videta, koji je veoma iskusan po pitanju vožnje rotaciono pokretanih vozila, a najverovatnije će upravo on doneti svoje znanje i iskustvo tokom kreiranja ovog posebnog Mazda3 modela.
Motor koji je planiran za upotrebu u ovom modelu jeste Wnakel rotaciona mašina sa četiri rotora, koja će prema planovima izbacivati 1.200 ks, čak i u uslovima značajno smanjenog vazdušnog pritiska koji se može iskusiti na velikim visinama Pikes Peak staze.