Legendarni McLaren P1 dobija kabrio verziju

Da li se sećate automobila McLaren P1?

Hibridni hiperautomobil sa srednjim motorom koji je debitovao pre skoro deceniju ne samo da je pomerio granice automobilskih performansi već je i pomogao brendu McLaren da učvrsti svoje mesto dominantnog igrača u svetu superautomobila ograničene proizvodnje.

Prošlo je oko 7 godina otkako je poslednji McLaren P1 izašao iz fabrike u Vokingu i svih 439 primeraka britanske kompanije je odavno rasprodato. Međutim, ako niste imali priliku da ga kupite, najavljena je nova verzija hiperautomobila. Mada, novi P1 neće proizvoditi McLaren, već Lanzante, kompanija sa sedištem u Velikoj Britaniji koja je privukla globalnu pažnju konvertovanjem McLaren F1 GTR i P1 GTR vozila.

Lanzante je prihvatio izazov da stvori prvi McLaren P1 sa otvorenim krovom na svetu i na kraju je napravio P1 Spider koji će biti ograničen na samo 5 jedinica.

Pretvaranje McLaren P1 hiperautomobila u roudster sa otvorenim krovom je mnogo komplikovanije od pukog odsecanja krova. Možda se sećate da je usisnik vazduha P1 integrisan u krov, dok će odsecanje krova takođe smanjiti strukturnu rigidnost hiperautomobila. Da bi rešio inženjerske izazove, Lanzante se obratio dizajneru P1, Polu Hauzu. „Dizajn ima neke suptilne izmene, a karoserija sada teče od ivice haube oko A-stuba podižući se iza vozača i odražavajući bočnu stranu karoserije“, rekao je Hauz u izjavi.

Lanzante je takođe napravio izmene i prilagođavanja na prednjem krilu, vratima i poklopcu motora kako bi uspešno transformisao P1 u roadster. Kompanija je takođe morala da rekonstruiše donji deo šasije, verovatno da bi dodala strukturnu krutost. Stakleni krovni panel originalnog P1 je zamenjen uklonjivim krovom koji je dizajnirao Lanzante koji bi dobro došao ako vlasnik P1 Spider i dalje želi da vozi automobil kada pada kiša. Kompanija je takođe ažurirala kabinu tako što je sedišta presvukla novom kožom. Pored toga, SuperFabric je takođe dodat za borbu protiv izlaganja UV zračenju i ograničavanje oštećenja od lošeg vremena.

Mehanički, P1 Spider je identičan običnoj verziji i zadržava hibridni pogon koji je dobar za 903 konjske snage, ubrzava od 0 do 100 km/h za 2,8 sekundi, a od 0 do 200 km/h za 6,8 sekundi. Kompanija nije objavila detaljne podatke o performansama i cenama, ali nećemo se iznenaditi ako je cena veća od 3 miliona dolara.

Lanzante je obećao da će isporučiti prvi P1 Spider pre kraja godine.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2022. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group