Krajnje ukusna restauracija klasičnog VW T1 Samba modela iz 1965. godine

Originalni VW bus modeli su u svojoj fabričkoj formi dovoljno intrigantni, ali uz nekoliko modifikacija oni zaista počinju da se ističu...

Pravi primer toga predstavlja 1965 VW T1 Samba model koji vidite, podvrgnut zameni motora, šasijskih poboljšanja, dodavanju Fuchs točkova i kožnog enterijera u okviru kompletiranja projekta restauracije.

Ovaj model kreirala je kompanija Creative Coachworks i trenutno se nalazi u prodaji putem DD Classics kuće u Londonu. Projekat je baziran na Samba bus jedinici sa 21 prozorom iz 1965. godine, uvezenom u Veliku Britaniju iz Japana. Sudeći prema listi, cilj projekta je bilo kreiranje VW T1 modela koji se može kretati brzinom od 160 km/h na autobanu, uz pomoć boljeg agregata, upravljanja i kočionog sistema.

Najvažnija modifikacija izvršena na ovom automobilu nalazi se na njegovoj zadnjoj strani, gde je sada smešten 3,2 litra veliki motor, dobijen iz Porsche 911 Carrera modela iz osamdesetih, koji svoju snagu šalje na zadnje točkove putem petostepenog manualnog menjača.

Prodajna lista ne pominje cifre snage i obrtnog momenta, ali možemo bez problema očekivati da su one trostruko veće od one koju je posedovao originalnih Bus. Ovaj model poseduje i poboljšan kočioni sistem sa crvenim kočionim kleštima i nižim vešanjem, ispraćenih punim zaštitnim kavezom radi dodatne čvrstine.

Eksterijer je dobio dvobojni tretman sa crnom i belom karoserijom u Peugeot Mica Black / Nissan Pearl White kombinaciji, zajedno sa crnim branicima i okruženjima farova. Originalni šesnaestoinčni Fuchs točkovi odaju vezu sa Porsche modelom, dok duple hromirane izduvne grane naglašavaju da se ovde ne radi o tipičnom VW T1 modelu. Restauracija je uključila i dosta rada na karoseriji modela, pre nego što joj je dodata nova boja, zajedno sa novim staklima i zaptivcima za svaki od dvadeset i jednog prozora.  

Enterijer ove mašine takođe je u potpunosti restilizovan, sa crnim kožnim postavama i krem akcentima na svim površinama, uključujući kontrolnu tablu, vrata, sedišta i sigurnosni kavez. Na prednjoj strani, moguće je videti trokraki volan u alkantari sa Porsche znakom, dodatne VDO oznake, tri sedišta i krovno montirani LCD ekran.

Zadnji deo putničke kabine pretvoren je u dnevni boravak sa sučeljenim sedištima u stilu klupa, okruglim stolom i ostavinskim prostorom. Za zabavu su zadužene gejming konzole, specijalno kreirani audio sistem i DVD plejer. Na kraju, tu je i krov sa nebom u antilop koži, sa veoma velikim manualnim Webasto šiberom.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group