Originalni VW bus modeli su u svojoj fabričkoj formi dovoljno intrigantni, ali uz nekoliko modifikacija oni zaista počinju da se ističu...
Pravi primer toga predstavlja 1965 VW T1 Samba model koji vidite, podvrgnut zameni motora, šasijskih poboljšanja, dodavanju Fuchs točkova i kožnog enterijera u okviru kompletiranja projekta restauracije.
Ovaj model kreirala je kompanija Creative Coachworks i trenutno se nalazi u prodaji putem DD Classics kuće u Londonu. Projekat je baziran na Samba bus jedinici sa 21 prozorom iz 1965. godine, uvezenom u Veliku Britaniju iz Japana. Sudeći prema listi, cilj projekta je bilo kreiranje VW T1 modela koji se može kretati brzinom od 160 km/h na autobanu, uz pomoć boljeg agregata, upravljanja i kočionog sistema.
Najvažnija modifikacija izvršena na ovom automobilu nalazi se na njegovoj zadnjoj strani, gde je sada smešten 3,2 litra veliki motor, dobijen iz Porsche 911 Carrera modela iz osamdesetih, koji svoju snagu šalje na zadnje točkove putem petostepenog manualnog menjača.
Prodajna lista ne pominje cifre snage i obrtnog momenta, ali možemo bez problema očekivati da su one trostruko veće od one koju je posedovao originalnih Bus. Ovaj model poseduje i poboljšan kočioni sistem sa crvenim kočionim kleštima i nižim vešanjem, ispraćenih punim zaštitnim kavezom radi dodatne čvrstine.