Koliko je snage u X5 M dovoljno za nemački G-Power?

Kada je reč o X5 M Competition modelu, kompanija BMW smatra da je njegovih 617 ks i 750 Nm obrtnog momenta sasvim dovoljno kada izađe iz fabrike, sa čime se možemo makar dva puta složiti međutim, ove cifre nikako nisu zadovoljavajuće za G-Power...

Nemački tjuner predstavio je svoj poslednji paket za bavarsku neman X5 M Competition, nazvan Typhoon S. Pored široke palete unapređenja orijentisanih ka performansama kreiranih za ovaj super SUV, novi paket takođe uključuje i nekoliko vizuelnih promena, mada ništa u ovoj sferi nije prenaglašeno, makar ne po G-Power standardima.

Startujući modifikacije, G-Power je moćnom 4,4 litara velikom V8 motoru dodao par velikih turbo-punjača sa velikim kompresorima i turbinama u dosta prostranijim kućištima. Ovi turbo-punjači takođe poseduju veći pritisak i redukciju povratnog pritiska izduvnih gasova. Tjuner je takođe dodao i GP-Deeptibe izduvni sistem od nerđajućeg čelika, sa podesivim ventilima i izduvnim granama od ugljeničnih vlakana, zaduženim zajedno za povećanje snage na masivnih 800 ks.

G-Power je potom svoju pažnju posvetio eksterijeru X5 M modela, ističući ga iz mase Typhoon S aerodinamičkom opremom za karoseriju od ugljeničnih vlakana, koja dodaje novi prednji spliter, ekstenzije rubova točkova, pragove, istaknut difuzor i prominentno zadnje krilo. SUV je u ovom paketu postavljen na ojačane Hurricane RR točkove, koji mere 23X11 na sve četiri strane i stižu sa 315/25 gumama.

Za kompletiranje modifikacija zadužene su opruge sa opcijom podešavanja visine koje mogu spustiti X5 M do četrdeset milimetara napred i 45 mm pozadi, dok za sada ne postoje nikakve informacije o ceni celokupnog paketa.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group