Klasični Mercedes-Benz W108 sa moćnim srcem AMG C63S automobila

Oldtajmeri kompanije Mercedes-Benz možda jesu klasici bez premca, koji poseduju impozantan dizajn, ali oni su pre svega dizajnirani sa komforom na umu, radije nego za paljenje guma i ozbiljne performanse...

Ovaj posebni Mercedes 250s W108 model iz 1968. godine, predsatvlja potpuno drugu zver, jer njegov motor i enterijer dolaze iz brutalne 2017 Mercedes-AMG C63S W205 jedinice. U veoma neobičnoj restauraciji, izvedenoj od strane AMG_OG brenda, smeštenog u Brizbejnu, nastao je model koji slobodno možemo nazvati savršenim sleeper automobilom.

Vlasnik je zadržao originalnu šasiju svog klasičnog modela, ofarbanu u crnoj boji, sa obiljem hromiranih finiša na prednjoj masci, branicima, okruženju farova i obodima stakala. Moderne devetnoinčne petokrake felne otkrivaju AMG diskove sa kočionim kleštima, i zajedno sa S oznakom, smeštenom na poklopcu prtljažnika, predstavljaju jedine stavke koje nagoveštavaju da se ovde ne radi o običnom W108 modelu.

Još jedna stvar koja se ističe na prvi pogled jeste enterijer ove neverovatne mašine, zamenjen direktno iz W205 linije. Unutra je moguće videti upravljač obložen Alkantarom, modernu kontrolnu tablu sa informativno-zabavnim sistemom i kadicama koje izgledaju krajnje čudno u kombinaciji sa legendarnim Paul Bracq dizajnom eksterijera.

Prilikom krstarenja ulicama ili driftovanja na trkačkim stazama, ovaj Mercedes privlači poglede svih prisutnih, posebno što niko nikada ne bi mogao da očekuje ovakve performanse iz klasičnog W108 modela. Nakon svega, najmoćnija verzija koja je stizala iz fabrike u to vreme, bila je 280 SEL jedinica sa V8 motorom zapremine 4,5 litara, koja je stvarala 195 ks i slala ih na zadnju osovinu putem trostepenog automatskog menjača. Iako je ovo veoma dobra cifra posebno kada imamo u vidu eru u kojoj je ovaj automobil nastao, ona je daleko od 503 ks i 700 Nm obrtnog momenta koliko isporučuje moderni četvorolitarski AMG motor prebačen iz fabričkog C63S modela.

Jedinica smeštena u ovom posebnom W108 modelu još je moćnija zahvaljujući unapređenom izduvnom sistemu i specijalnoj kalibraciji. Sudeći prema tjunerima, ova mašina sada proizvodi 514 ks na radilici, što je dosta više od originalnih 394 ks izmerenih na dino testu. Nismo sigurni da li je vlasnik ovog savršenog restmod modela testirao njegove performanse, ali vredi napomenuti da C63S sedan u fabričkom izdanju ubrzava do stotke iz mesta ispod četiri sekunde i razvija maksimalnu brzinu od 290 km/h.

Konverzija je kompletirana od strane brenda Deluxe Body Werx, dok su na motoru radile tjuning kuće Maranello Auto Services i eTuners.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by AMG OG (@the_amg_og_)

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by AMG OG (@the_amg_og_)

 

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group