Klasični Alfa Romeo Giulia kupe dobija dve nove i ograničene serije

Do sada smo imali priliku da vidimo izuzetne projekte restauracija i elektrifikacija klasičnih automobila, ali je baterijski napajana reinterpretacija klasičnog Alfa Romeo Giulia kupe modela, u izvedbi brenda Automobili Totem, definitivno nešto što ovu granicu podiže na viši nivo...

Međutim, tu nije kraj, jer sada ovaj GTelectric retro EV model vredan pola miliona dolara, poseduje 518 ks i dolazi zajedno sa ozbiljnom konkurencijom u vidu blizanca koga pokreće motor unutrašnjeg sagorevanja. Nazvan Totem GT Super, ovaj benzinac električni pogon menja moćnom V6 jedinicom, sa dva turbo punjenja i 612 ks.

Ova jedinica preuzeta je sa Giulia GTA sedan modela i sada je dostupna u tri tjuning faze, koje podižu snagu tri stepena više od 533 ks, koja je predstavljala standard u donorskoj mašini. Informacije na sajtu kompanije Totem su prilično šture, ali bazirano na podacima Pladge Times publikacije, jasno je da Super proizvodi 552 ks u standardnoj formi, 567 ks u drugoj fazi specifikacija i 612 ks u svojoj najekstremnijoj trećoj tjuning postavci. Snaga u sva tri slučaja odlazi na zadnje točkove putem ZF automatskog menjača.

Za njegovog električnog brata, model GTelectric, navedeno je testirano ubrzanje do stotke u vremenu od 2,9 sekundi, uz pomoć sistema za kontrolu starta, ali kako smo dalje uspeli da saznamo, verzija sa unutrašnjim sagorevanjem za isti posao zahteva 3,2 sekunde. Maksimalni obrtni momenat u električnom izdanju iznosi 939,5 Nm, dostupnih pri samom startu. U modernim Giulia GTA sedan automobilima, V6 mašina u specifikacijama sa 533 ks stvara 600,6 Nm obrtnog momenta, ali tjuning paket kompanije Totem podiže ovu cifru na gotovo 789 Nm obrtnog momenta, u najmoćnijem tjuning stepenu, a kao što možemo očekivati, električna varijanta sa lakoćom prevazilazi ove performanse.

Sa druge strane, verzija pokretana motorom sa unutrašnjim sagorevanjem lakša je za 150 kilograma, donoseći ukupno 1.140 kg, što je čini daleko agilnijim automobilom prilikom vožnje. Bitno je naglasiti i da je on daleko muzikalniji od električnog blizanca. GTelectric mašina poseduje zvučni generator koji može biti čut na sajtu kompanije Totem, ali on donosi ton sličan nečemu iz trkačke igrice sa dvadeset i pet godina stare konzole. Alfa V6 motor duplog turbo punjenja definitivno nije raspevan kao stari Busso V6 varijanta, ali on svakako nema čega da se plaši po tom pitanju.

Kako Totem tvrdi, osim pogonskog sklopa, GT Super deli gotovo sve druge komponente sa svojim električnim bratom. Ovo znači da je on baziran na originalnoj Alfa 1300/1600 GT Junior kupe seriji, kojoj Totem dodaje šasijsko ojačavanje, novo aluminijumsko vešanje duplih viljušaka na svim stranama i sve panele karoserije od ugljeničnih vlakana.

Spolja i unutra, kupci dobijaju identičnu mešavinu starih i novih stilskih karakteristika, pored opcionih mogućnosti zamene zadivljujućih karbonskih kadica sa nešto manje vizuelno impresivnim, ali daleko komfornijim sportskim sedištima orijentisanim dužim putovanjima. U slučaju Super modela, kao što njegovo ime sugeriše, on svoju dizajnersku inspiraciju duguje Giulia Ti Super seriji iz šezdesetih.

Kompanija Totem kreiraće po dvadeset jedinica svakog automobila, ali će se oni ipak razlikovati u cenama. GTelectric je procenjen na 430.000, dok će GT Super stići na tržište po ceni od 460.000 evra.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group