Do sada smo imali priliku da vidimo izuzetne projekte restauracija i elektrifikacija klasičnih automobila, ali je baterijski napajana reinterpretacija klasičnog Alfa Romeo Giulia kupe modela, u izvedbi brenda Automobili Totem, definitivno nešto što ovu granicu podiže na viši nivo...
Međutim, tu nije kraj, jer sada ovaj GTelectric retro EV model vredan pola miliona dolara, poseduje 518 ks i dolazi zajedno sa ozbiljnom konkurencijom u vidu blizanca koga pokreće motor unutrašnjeg sagorevanja. Nazvan Totem GT Super, ovaj benzinac električni pogon menja moćnom V6 jedinicom, sa dva turbo punjenja i 612 ks.
Ova jedinica preuzeta je sa Giulia GTA sedan modela i sada je dostupna u tri tjuning faze, koje podižu snagu tri stepena više od 533 ks, koja je predstavljala standard u donorskoj mašini. Informacije na sajtu kompanije Totem su prilično šture, ali bazirano na podacima Pladge Times publikacije, jasno je da Super proizvodi 552 ks u standardnoj formi, 567 ks u drugoj fazi specifikacija i 612 ks u svojoj najekstremnijoj trećoj tjuning postavci. Snaga u sva tri slučaja odlazi na zadnje točkove putem ZF automatskog menjača.
Za njegovog električnog brata, model GTelectric, navedeno je testirano ubrzanje do stotke u vremenu od 2,9 sekundi, uz pomoć sistema za kontrolu starta, ali kako smo dalje uspeli da saznamo, verzija sa unutrašnjim sagorevanjem za isti posao zahteva 3,2 sekunde. Maksimalni obrtni momenat u električnom izdanju iznosi 939,5 Nm, dostupnih pri samom startu. U modernim Giulia GTA sedan automobilima, V6 mašina u specifikacijama sa 533 ks stvara 600,6 Nm obrtnog momenta, ali tjuning paket kompanije Totem podiže ovu cifru na gotovo 789 Nm obrtnog momenta, u najmoćnijem tjuning stepenu, a kao što možemo očekivati, električna varijanta sa lakoćom prevazilazi ove performanse.